مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز از نصب المان های جدید در سطح شهر همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و سال نو خبر داد
کد خبر: ۳۹۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 26 March 2017
حاتمی کاکش در توضیح این خبر گفت: با توجه به نقش المان های مناسبتی در فضاسازی شهری، بخشی از برنامه های روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز به ایجاد و نصب المان های شهری در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این المان ها با رعایت فاکتورهای زیباسازی شهری، طراحی و در قالب ماکت ساخته شده و در صورت تایید از سوی کارشناسان، در اندازه اصلی ایجاد و در محل مورد نظر نصب می شوند.

فرزین حاتمی کاکش دربخش دیگری از سخنان خود گفت: با فرارسیدن سال نو، شهرداری اهواز  در راستای تلطیف فضای شهری و ارتقای نشاط اجتماعی، تلاش می کند که با نصب المانهای شاد و جذاب، حال و هوای نوروزی شهر را دو چندان سازد تا شهروندان و میهمانان عزیز نوروزی خاطره ای خوش را از سپری کردن این ایام در کنار خانواده رقم بزنند.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: در ایام نوروز علاوه بر فضاسازی در هر منطقه در سطح شهر  کیوسکهای از من بپرس جهت راهنمایی میهمانان نوروزی مستقر گردیده که علاوه برارائه اطلاعات و راهنمایی مسافران، به توزیع نقشه و اقلام نوروزی در میان مسافران می پردازند.

منبع: تابناک
برچسب ها: فرزین حاتمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار