خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد؛
باید برای تشویق تولید کنندگان قوانین دست و پاگیری که در کشور و به ویژه در خوزستان وجود دارند، برداشته شوند زیرا این قوانین دست و پاگیر در خوزستان چند برابر کشور است
کد خبر: ۳۹۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 24 March 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به آغاز نهالکاری در کانون های ریزگرد، اظهار کرد: مالچ پاشی، اقدامی اساسی برای مقابله با ریزگردها نیست بلکه اساسی ترین راه نهال کاری است که در این زمینه باید از وزیر جهاد کشاورزی که جدیت خاصی در این موضوع داشتند، تشکر کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی، خاطرنشان کرد: ایشان به وحدت مردم در مسائل اساسی نظام اشاره کردند و آن را نیاز کشور در سال جدید دانشتند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که خدمات نظام باید گفته شود و نباید در آستانه انتخابات برای کسب رأی مردم سیاه نمایی شود.

آیت الله حسن زاده عنوان کرد: مقام معظم رهبری راه حل مقابله با از ضعف های موجود در کشور را مدیریت انقلابی و متدین بیان داشتند.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه مدیریت انقلابی یعنی به فکر مردم بودن، آرمانگرایی و تکلیف گرایی، اظهار داشت: وقتی که مدیریت انقلابی و متدین باشد، اختلاسی نخواهد بود و مسئول رسالت اصلی خودش که خدمت به مردم است را می بیند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص فرهنگ مصرف، افزود: نباید فکر کنیم که هرچیزی مارک خارجی داشت، بهتر است زیرا تولید کالا نیاز به بازار مصرف دارد و مردم باید از تولیدات داخلی استفاده کنند.

آیت الله حسن زاده خاطرنشان کرد: باید برای تشویق تولید کنندگان قوانین دست و پاگیری که در کشور و به ویژه در خوزستان وجود دارند، برداشته شوند زیرا این قوانین دست و پاگیر در خوزستان چند برابر کشور است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: در این زمینه بانک های خوزستان باید به میدان بیایند و به تولید کمک کنند نه اینکه فقط به فکر سوددهی باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: استان خوزستان در اقتصاد مقاومتی و بحث تولید، اشتغال و صادرات نقش بسیار مهمی دارد اما باید قوانین دست و پاگیر که مانع از کار است، برداشته شوند.

آیت الله حسن زاده در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در انتخابات، خاطرنشان کرد: در انتخابات رعایت انصاف، اخلاق و عدم تخریب افراد و تضعیف نظام را نیاز داریم.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، مهمترین ملاک کسی که ریاست قوه مجریه را بر عهده می گیرد باید انقلابی باشد.
منبع: تابناک
برچسب ها: نماز جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار