مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت؛
با نفوذ سامانه بارشی فعال به استان، بارش های رگباری و احتمال آبگرفتگی برخی مناطق استان و طغیان مسیل ها و رودخانه های فصلی و دائمی در 2 روز آینده وجود دارد
کد خبر: ۳۹۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 24 March 2017
 به گزارش تابناک خوزستان ؛کوروش بهادری امروز افزود:این سامانه بارشی جنوبی فعالیت خود را از دیشب در استان به صورت وزش بادهای شدید و بارندگی پراکنده در مناطق مرکزی، ارتفاعات زاگرس جنوبی و مناطق شمال و شرق خوزستان شروع کرده است.

وی گفت:از بعداز ظهر امروز  تقویت این سامانه، بارش ها وسعت و گستردگی بیشتری به خود می گیرد و این وضع تا شنبه پنجم فروردین ماه با شدت و ضعف در اغلب مناطق ستان ادامه می یابد.

بهادری با بیان اینکه احتمال بارش تگرگ و رعد و برق ناشی از فعالیت این سامانه بارشی در مناطق شمالی و شمال شرق خوزستان وجود دارد پیش بینی کرد؛ بارش های خوبی در انتظار استان باشد.

همچنین، صبح امروز تندبادی به سرعت 40 کیلومتر در ساعت برخی مناطق استان از جمله کلانشهر اهواز را درنوردید ولی خوشبختانه خسارتی به بار نیاورد.

مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز در اطلاعیه ای نسبت به طغیان رودخانه های فصلی هشدار داد و به مسافران نوروزی توصیه کرد از اسکان در نزدیکی بستر رودخانه های استان خودداری کنند.

پلیس راه استان خوزستان نیز اعلام کرد:با وجود بارش باران در برخی مناطق استان خوزستان، همه راههای اصلی و فرعی استان باز بوده و از ترافیکی روان برخوردار است.

با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ، پلیس راه به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئن حرکت کرده و ضمن حفظ فاصله طولی با خودروی جلویی، از توقف های ناگهانی خودداری کنند.
منبع: تابناک
برچسب ها: کوروش بهادری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار