مهندس عالي پور؛
با حضور مهندس بیژن عالي پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آخرين نشست هم انديشي مديران ارشد این شرکت برگزار شد
کد خبر: ۳۹۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 16 March 2017
تمام فعاليت هاي انجام گرفته در سال جاري در مناطق نفتخيزجنوب با محوريت اقتصاد مقاومتي بوده است.

وي افزود: بازگشت توليد نفت به دوران پيش از تحريم ها که با همت، درايت و پشتکار مدیران و كاركنان مستعد و خلاق مناطق نفتخيزجنوب انجام شد، از جمله امور مهمي بود كه با هدف تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري انجام شد و رونق و تحرک اقتصادی کشو را در پي داشت. 

وی با بيان اينكه نيروي انساني سرمايه اصلي سازمان محسوب مي شود يادآورشد: اهتمام به وضعيت معيشتي و رفاهی نيروهای غیر رسمی بويژه اركان ثالث و قراردادی از سوي مسئولين ارشد صنعت نفت در دستور كار است و اميدواريم با تمهيداتي كه فراهم شده در سال آينده،شاهد بهبود معیشت و وضعيت این گروه از کارکنان باشيم.

  وي همچنين يادآورشد: به منظور سرعت بخشیدن به اصلاح ساختار مدیریت های ستادی و شركت هاي تابع مناطق نفتخیزجنوب، كارگروهي ویژه  تشكيل شده و در این مدت اصلاح ساختار 26 سازمان را به سرانجام رسانده است.   مهندس عالي پور با اشاره به روال جاری در شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب ، از مديران عامل و مدیران و روسای سازمان های ستادی خواست، در آستانه سال نو و تعطيلات نوروزي به منظور انجام وظايف محوله، در آمادگي كامل قرار داشته باشند.

  همچنين در اين نشست مديران ارشد مناطق نفتخيزجنوب و شركت هاي تابع با ارائه گزارش مختصر،  موفقیت  ها و چالش های سال 1395  مهمترین مسائل  و مشكلات حوزه عملیاتی و کاری خود را برشمرده و راهکارهایی نیز ارایه نمودند.  
منبع: تابناک
برچسب ها: نفتخیزجنوب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار