دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از منطقه حفاظت شده دیمه و زیستگاه آهوی ایرانی در رامهرمز بازدید کرد
کد خبر: ۳۹۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 16 March 2017
دکتر شریعتی استاندار خوزستان در جمع محیط بانان منطقه حفاظت شده دیمه ،ضمن ابراز خرسندی از دیدار نزدیک با محیط بانان گفت:کار شما در جهت حفاظت از اراده و تقدیر الهی است،چرا که هیچ موجودی در طبیعت بی حکمت آفریده نشده است و هر یک از موجودات در طبیعت نقش و وظیفه ای دارند که شاید امروز برای ما هنوز نقش آنها مشخص نباشد و ما نتوانیم آن را درک کنیم ولی با خارج شدن یک گونه از چرخه طبیعت در یک منطقه باعث قطع زنجیره حیات و به هم خوردن اکوسیستم آن منطقه می شود.

وی حادث شدن بلایا و حوادث طبیعی را نشان بارز به هم خوردن چرخه طبیعت دانست که باعث نابودی و یا تغییر در اکوسیستم می شود.

استاندار خوزستان کار محیط بانان را کاری در جهت اراده و تقدیر الهی دانست و گفت:شما در منطقه حفاظت شده دیمه رامهرمز، نسل آهوی ایرانی را که در طبیعت روزی حذف شده بود و می توانست چرخه زیست این منطقه را بهم بزند و باعث بروز مشکلات طبیعی در منطقه باشد را احیا نمودید.

دکتر شریعتی ادامه داد:از اینکه از نزدیک زیبایی کار شما را می بینم بسیار خرسندم و اعتقاد دارم کسی که با طبیعت سر و کار دارد پیر نخواهد شد.وی ابراز امیدواری کرد که با کمک محیط بانان و زحمتکشان این عرصه بتوانیم محیط زیست استان را احیا نماییم.

استاندار خوزستان همچنین قول مساعد داد تا در حد توان در زمینه رفع مشکلات محیط زیست و بحث معیشت کارکنان این مجموعه تلاش نماید.

وی همچنین از مردم استان جهت بازدید از مناطق حفاظت شده و بازدید نزدیک از حیات وحش دعوت نمود و از مردم خواست تا به گونه عمل شود که همه حافظ محیط زیست،همکاران محیط بان زحمتکش،پاک بان در مناطق طبیعی و بستان های شهری باشند و از آلوده کردن محیط زیست با زباله جداً خودداری کنند.
برچسب ها: دکتر شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار