روح اله احمد فخرالدین مدیر منطقه گفت؛
شهرداری منطقه چهار در آستانه فرارسیدن نوروز 96 و استقبال از میهمانان نوروزی با استفاده از تمام امکانات نسبت به آماده سازی سطح منطقه اقدام نموده است
کد خبر: ۳۹۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 16 March 2017
شهرداری منطقه چهار در آستانه فرارسیدن نوروز 96 به منظور استقبال از میهمانان نوروزی و با همت عوامل زحمتکش خدمات شهری نسبت به آماده سازی معابر، خیابان ها، پارک ها و فضاهای سبز، آذین بندی میادین و بلوارهای سطح منطقه با ریسه های رنگی و گلکاری و نیز رنگ آمیزی جداول به متراژ 3500 طول و نقاشی دیوارها، خط کشی خیابان ها، پاکسازی میادین، رفیوژها، آیلند ها، هرس درختان و نصب بنر جهت تبریک سال نو در سطح منطقه اقدام نموده است.

وی افزود: جهت استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی به منظور خوش آمدگویی و راهنمایی آن ها دو عدد کیوسک از من بپرس در میدان دانشگاه و پارک قوری بمدت 12 روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب  نصب می گردد. و همچنین اقلام نوروزی از قبیل تقویم، کیسه زباله، نقشه اهواز، اهداء شاخه گل و هدایای دیگر  در یک پکیج  به میهمانان نوروزی و راهیان نور تقدیم می گردد.

وی ادامه داد: جهت ایمنی عبور و مرور شهروندان و مسافران نوروزی در طرح استقبال از نوروز معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه چهار اقدام به خط کشی خیابان ها، نصب تابلوهای تعیین محدوده منطقه، نصب و تعمیر و تعویض سرعتگیر و سرعتکاه به همراه تابلو و علائم هشدار دهنده در سطح منطقه نمود.
منبع: تابناک
برچسب ها: شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار