محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ٢٤ اسفندماه از ستاد مرکزی راهیان نور بازدید کرد
کد خبر: ۳۹۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 15 March 2017
محمد جوروند شامگاه دیروز ضمن بازدید از محل این ستاد، در مراسم وداع با شهدای تازه تفحص شده نیز شرکت کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان این بازدید، در مرکز رسانه‌ای شهید رهبر حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وی با اشاره به نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حوزه‌ی دفاع مقدس گفت: در طول سال‌های گذشته چندین جشنواره مهم در حوزه‌های مختلف با محوریت دفاع مقدس برگزار شد.

محمد جوروند در ادامه افزود: در هفته‌ی گذشته در اندیمشک و دوکوهه، جشنواره شعر دوکوهه برگزار شد که استقبال خوبی شد و بیش از ۸۰۰ اثر به  دبیر خانه ارسال شد.

جوروند با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف با موضوع دفاع مقدس افزود: جشنواره تئاتر بین‌المللی مقاومت فتح خرمشهر در خردادماه برگزار می‌شود که در سال‌های گذشته، مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه به کارهای صورت گرفته در حوزه‌ی راهیان نور پرداخت و خاطرنشان کرد: جشنواره‌ی فیلم، عکس و دلنوشته با موضوع  راهیان نور برگزار خواهد شد و زائرانی که از سراسر کشور به مناطق اعزام می‌شوند با ارسال فیلم، عکس و دلنوشته می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و پس از داوری به نفرات اول جوایزی اهداء خواهد شد.

جوروند با اشاره به اینکه باید رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را به جوانان یاداوری کنیم، خاطرنشان کرد: امسال برای بار اول در یامان‌های دوکوهه، فتح المبین، فکه، دهلاویه و معراج شهدای اهواز تئاتر خیابانی راهیان نور برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان افزود: راهیان نور یک حرکت بی‌نظیر فرهنگی است که برای تجدید روحیه معنوی مردم است، مشاهده سرزمین‌های راهیان نور باعث می‌شود ارزش‌های دفاع مقدس زنده نگه داشته شود.

جوروند با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و راهیان نور افزود: رسانه‌ها در قلب مردم جای دارند که باید به پوشش اخبار حوزه راهیان نور به عنوان یک امر معنوی نگاه کنند نه به عنوان یک کار مطبوعاتی.
منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار