ناصری خبرداد؛
مدیرکل تعاون روستایی ایلام در خصوص قیمت اقلام مصرفی تاکید کرد: قیمت مصوب و تعیین شده برای خرید هر کیلوگرم سیب 32 هزار ریال و برای پرتقال 39 هزار ریال نرخ گذاری شده و عدول از این قیمت توسط عاملان فروش غیر قانونی است.
کد خبر: ۳۹۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 15 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛تیمور ناصری اظهار کرد: 170 تن سیب سهمیه استان ایلام است که تمامی این مقدار تامین و در سردخانه ها ذخیره شده است.
 
وی افزود: سهمیه پرتقال استان نیز 600 تن است که از این مقدار در حال حاضر 150 تن آن تامین و در سردخانه ها ذخیره شده و مابقی سهمیه هم بتدریج وارد ایلام می شود.
 
ناصری در مورد تعداد عاملان توزیع در استان یادآور شد: 58 عامل فروش در سراسر استان با تایید اتحادیه میوه و تره بار، شهرداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت عرضه میوه شب عید مردم را بر عهده دارند.
 
وی با بیان اینکه عامل های توزیع برای رفاه حال خریداران در نقاط مختلف پراکنده و با نصب بنر مشخص شده اند، اضافه کرد: از این تعداد 17 عامل مربوط به شهر ایلام و پنج عامل نیز مناطق حومه شهر ایلام است.
 
به گزارش تابناک ایلام، برای ایام تعطیلات نوروزی سال 95 تعاون روستایی استان ایلام ۵۱۱ تن میوه (سیب و پرتقال) در سردخانه‌های استان ذخیره و توزیع کرده بود.
 
قیمت هر کیلوگرم سیب 21 هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال نیز 25 هزار ریال تعیین شده بود و 48 عامل توزیع در کل استان فرآیند فروش این میوه‌ها به مردم را بر عهده داشتند که 19 عامل از این توزیع کنندگان در مرکز استان قرار داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار