تعمیرات اساسی شناور لایروب کاترساکشن 200 به اتمام رسید
کد خبر: ۳۹۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 15 March 2017
 "ناصر محتشم" رئیس گروه لایروبی و ساماندهی رودخانه سازمان آب و برق خوزستان از اتمام تعمیرات اساسی شناور لایروب کاترساکشن 200 خبر داد و گفت: این دستگاه براساس دستور کار ابلاغ شده از طرف سازمان آب و برق خوزستان و در راستای اجرای قرارداد "تعمیرات شناورها و تجهیزات لایروبی" به شرکت خدمات لایروبی و ماشین آلاتی عمران نیرو خوزستان صبا به عنوان پیمانکار تخصصی ابلاغ و به فوریت در برنامه عملیاتی آن شرکت قرار گرفت.

وی،هدف از این عملیات را آماده سازی تجهیزات موجود برای آمادگی توان عملیاتی مجموعه بیان کرد و افزود: عملیات فوق در مدت 3 ماه به اتمام رسید.

محتشم تصریح کرد: در این عملیات سیستم برق و ناوبری بازسازی، موتورها و سیستم های حرکتی تعمیر اساسی، بدنه و متعلقات بطور کامل تعمیر و قطعات مفقود شده بازطراحی شد.

رئیس گروه لایروبی و ساماندهی رودخانه سازمان آب و برق خوزستان باتوجه به ضرورت لایروبی حوضچه ها و کانالها اظهار امیدواری کرد تا آب اندازی و فعال شدن این تجهیز در طرح های آبیاری و آبرسانی، در انجام تعهدات بهره برداران تسهیل ایجاد کند.

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان ملی، تعمیرات دستگاههای مذکور و تامین ملزومات آن تماما از منابع داخلی و به دست پرسنل شرکت صبا انجام شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار