مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان؛
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از افزایش سطح خدمات رفاهی و الکترونیکی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به منظور رضایتمندی بیشتر اعضای جامعه بندری خبر داد
کد خبر: ۳۹۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 13 March 2017
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه ارائه خدمات به جامعه بندری و دریایی و با توجه به لزوم پیاده سازی مقررات ویژه از جمله مقاوله نامه کار دریایی(MLC) در این خصوص که طی آن بر افزایش سطح رضایتمندی و رفاه دریانوردان و ارائه خدماتی همچون سرویس های نوین الکترونیکی و فناوری اطلاعات تاکید شده، پروژه پوشش اینترنت حاشیه ی اسکله های این مجتمع بزرگ بندری تحت ابر الکترونیکی اجراء و مـــــورد بهره برداری قرار گرفت.

عبدالهی افزود: این پروژه از سوی واحد فنی و نگهداری این اداره کل در دو فاز اجرا گردید و با اتمام نصب و راه اندازی تجهیزات مربوطه، توسط واحد طرح و توسعه وارد مدار بهره برداری شد. 

وی در تبیین اهداف راه اندازی این قبیل خدمات عنوان کرد: توسعه دولت الکترونیک و طی شدن روند هوشمند سازی در این مجتمع بندری، امکان ارائه خدمات مبتنی برIP ، از جمله اینترنت به صورت wireless در حاشیه اسکله ها را فراهم می کند. این پروژه همچنین توان ارائه خدمات سرویس های مجزا از جمله؛ ارتباطات دیداری، شنیداری و ارتقا کیفیت خدمات دیتا و وی پی ان (VPN) با شبکه داخلی را برای شرکت های خصوصی و دیگر مشتریان بندری فراهم می نماید.

عبداللهی با اشاره به اتمام این پروژه در سال جاری اظهار کرد: بی شک برخورداری از خدمات ابر الکترونیکی در اسکله های این مجتمع بزرگ بندری، گام دیگری به منظور انطباق با الزامات بین المللی و جلب رضایت مشتریان می باشد.
منبع: تابناک
برچسب ها: عبدالهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار