معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت مهندسی آبفا کشور؛
مسئولین شرکت آبفا اهواز روزهای سختی را در بحران گذراندند
کد خبر: ۳۹۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 13 March 2017
دکتر گیاهی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آبفا اهواز، با تقدیر از تلاش های چندساله غلامرضا براتی به خصوص در روزهای بحرانی اخیر در اهواز مراتب قدردانی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور را به وی ابلاغ نمود.

دکتر گیاهی در ادامه با اشاره به برگزاری مجمع عمومی صنعت آب و برق بعد از پایان این مراسم، افزود: مدیرعامل تودیع شده شرکت آبفا اهواز با وجود مشکلات جسمی پیش آمده برای وی به طور مستمر در بحران اخیر در راستای مدیریت بحران اخیر وارد عمل گشت و در حال حاضر نیز در این مجمع در مقام ارائه گزارشی از عملکرد چندساله خود حاضر خواهد شد و نهایت همکاری خود را با مسئولین این صنعت همچون همیشه به کار می گیرد.

گیاهی از به کارگیری خدمات غلامرضا براتی در صنعت آبفا کشور خبر داد و برای او آرزوی موفقیت نمود.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت مهندسی آبفا کشور همچنین خطاب به فردوس کریمی مدیرعامل معرفی شده در این مراسم  بیان نمود: ورود به مجموعه آبفا در استان خوزستان به منزله مواجهه با مطالبات ارباب رجوعان بسیاری خواهد بود که جا دارد در این راستا توصیه های سازنده ای از طرف مقام ارشد این صنعت در کشور عنوان نمایم.

به گفته گیاهی مقوله اقتصاد و توانمندی در برابر سود و زیان های آن در مجموعه مهم ترین موردی است که حمیدرضا جانباز بر آن تاکید خاص دارد و از مدیریت منابع انسانی به عنوان مقوله بعدی و قابل تامل از سوی مدیرعامل جدید یاد نمود.

۹۰ شرکت آبفا در حوزه شهری خود در سراسر کشور دارای ۴۴هزار نیروی انسانی هستند و لذا مدیریت و ساماندهی منابع انسانی از مهم ترین و حساس ترین مسایل یک شرکت است که باید توجه ویژه ای به خصوص در حوزه اهواز به آن اعمال شود.

وی تغییر الگوها و انتظارات مشترکین به طور مداوم را از جمله مواردی برشمرد که همواره توسط مدیر یک مجموعه و پرسنل آن در نظر گرفته شود چراکه نمی توان از مشترکان انتظار داشت خلا ها را تحمل کنند در شهر اهواز با برداشتن گام اول که همان پایداری آب شرب اهواز است بسیاری از معضلات برطرف گردید و امیدواریم در سایر شهرها نیز این روال حاکم شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان:

مدیران جدید با چالش های فراوانی روبرو هستنددکتر فرامند هاشمی زاده با حضور در مراسم تودیع مدیران عامل شهری و استان خوزستان در ابتدا یادآور پیگیری های شبانه روز دکتر غلامرضا شریعتی در راستای تخصیص اعتبار و عملیاتی ساختن برنامه های مربوط به آبرسانی و دفع فاضلاب در کلانشهر اهواز گردید و از تلاش وی برای جذب اعتبارات لازم از منابع مختلف از جمله صندوق توسعه ملی و فاینانس خبر داد.

دکتر هاشمی زاده از چالش های پیش روی مدیران جدید در مجموعه آبفا خبر داد و گفت: پرداختن به تامین اعتبارات در راستای بازسازی تاسیسات و شبکه فرسوده و توسعه ناموزون نقشه شهری و روستایی از مهم ترین این چالش هاست .

 

مدیرعامل جدید شرکت آبفا اهواز:برنامه های مدیریتی ام حول دو محور خواهد بود ارتقای سطح کیفی وکمی آب و دفع بهداشتی فاضلاب افزایش سطح رضایتمندی شهروندان
فردوس کریمی با حضور در جایگاه به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آبفا اهواز معارفه شد و برنامه های آتی خود را حول دو محور اصلی عنوان نمود.

کریمی با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری و حمایت مسئولین صنعت آب و فاضلاب کشور ، استان و اهواز تحقق خواهند یافت، گفت: ارتقای سطح کیفی و کمی آب شرب و دفع بهداشتی فاضلاب محور اول و افزایش رضایتمندی شهروندان دومین محور مدیریتی ام می باشد که امید است با تلاش همگان در کلانشهر اهواز محقق گردند.

وی در ادامه سرفصل ها ی برنامه های مدیریتی خود را اینگونه تشریح کرد:

توجه و تاکید هرچه بیشتر بر انضباط سازمانی و پیروی از مقررات اداری و بخش نامه های ابلاغی تمرکز بر رضایت مشترکین با پایداری تولید آب و ارتقای خدمات دفع بهداشتی فاضلاب و تکریم ارباب رجوع رعایت کامل الزامات ذینفعان برون سازمانی(بر اساس خط و مشی و سیاست های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور)

پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران با ایجاد زیرساخت ها و ظرفیت های تکمیلی جهت تاب آوری و پایداری در شرایط اضطراری و مدیریت پدافند غیرعامل به ویژه در مراکز تولید آب و تصفیه بهداشتی فاضلاب استفاده بهینه از درآمدهای جاری و سرمایه ای با اعمال مدیریت هزینه
ارتقا و بهبود سلامت اداری با شناسایی فرآیندها و پیشگیری از فساد اداری طراحی و اجرای برنامه کاهش آب بدون درآمد با تکیه بر جلوگیری و پرت فیزیکی آب احداث و توسعه خطوط انتقال و شبکه دفع فاضلاب و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز ساماندهی مدیریت فیزیکی دارایی ها به خصوص برنامه تعمیر و نگه داری اثر بخش در راستای پایداری خدمات راهبردی در آب و فاضلاب توانمندسازی منابع انسانی و توجه به اصل شایسته سالاری
بهبود وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی برنامه ضربتی جهت وصول مطالبات با ارائه راهکارها و سیاست های تعیین شده بازنگری طرح جامع فاضلاب فردوس کریمی در پایان گفت: دست تمام صاحبان فن و اندیشه و متخصصین را به گرمی برای تعامل در راستای پیشبرد اهداف سازنده در دوحوزه آب و فاضلاب می فشارم.


در ادامه این  مراسم ، یک لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور   توسط معاون برنامه ریزی و منابع انسانی این شرکت ، به پاس زحمات علامرضا براتی در مدت خدمت خود به عنوان مدیرعامل شرکت آبفا اهواز، اهدا گردید.

حمیدرضا جانباز در متن این لوح آورده است:

به مصداق حدیث شریف " من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل از تلاش ها و زحمات صادقانه جنابعالی در طول دوره تصدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز تشکر و قدردانی به عمل می آورم.

بی شک اجر خدمات خالصانه به بندگان خدا در درگاه باری تعالی محفوظ و جاودان خواهد بود.

برای جنابعای سلامتی و توفیق روزافزون خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.



منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر گیاهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار