رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایط فعلی که متاسفانه کشور در شرایط رکود به سر می‎برد طبق اطلاعات واصله به ما اوضاع بازار شب عید در وضعیت مساعدی قرار ندارد.
کد خبر: ۳۹۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 13 March 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره وضعیت بازار  شب عید و نظارت دولت بر این موضوع اظهارکرد: در شرایط فعلی که متاسفانه کشور در شرایط رکود به سر می‎برد طبق اطلاعات واصله به ما اوضاع بازار شب عید در وضعیت مساعدی قرار ندارد.
 
وی افزود: طبق ارقام و آماری که کسب کردیم امسال میزان تقاضای مردم به منظور خرید پایان سال نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است که بدون شک در این راستا شرایط رکود و قیمت بالای کالاها نقش بسیاری دارد.
 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: در موضوع تامین میوه شب عید نیز باید به این نکته اشاره کرد که طبق تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت هیچ‎گونه کمبودی در حیطه این موضوع وجود ندارد.
 
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: البته قرار بر این بود که دولت در بحث واردات میوه به خصوص پرتقال به کشور اقدامی را انجام دهد که باخبر شدیم این امر صورت گرفته است که انتظار می‏رفت این روند در جهت حمایت از تولید داخلی و سیاست‏های  قتصادی مقاومتی صورت نمی‏ گرفت.
 
وی تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور بدون شک شرایط را برای طبقات اجتماعی پایین به منظور تهیه اقلام و نیازهای شب عید با مشکل مواجه کرده است که انتظار می‎رود نهادهای مربوطه از جمله دولت در این حیطه اقدامات جدی را انجام دهند.




منبع : میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار