مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت ملی حفاری خبر داد؛
مدير پژوهش، فناوري و مهندسي ساخت شركت ملي حفاري ايران از عملیاتی شدن يكي از طرح هاي نوآورانه ارائه شده از سوی متخصصان شركت با حمایت این مديريت خبر داد
کد خبر: ۳۹۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 12 March 2017
 مهدی عرشیان گفت: طرح بازيابي سنسورهاي كريوليس توسط عباس اوركي از متخصصان مديريت خدمات سيمان و انگيزش چاه پيشنهاد شده است.

وی افزود: این طرح پس از بررسي هاي كارشناسي در كار گروه هاي تخصصي و طي مراحل مربوط، در واحد نوآوری مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت در دستور کار قرار گرفت و به اجرا در آمد.

عرشیان اظهار کرد: با توجه به مشكل مسدود شدن لوله هاي منحنی (U ) شکل در سنسورهاي وزن نماي پمپ های فشار قوی سيمانکاری كه هزينه هاي قابل توجهي براي خريد آن صرف مي شد ، در اين طرح لوله هاي سنسور تخليه و  مجدد وارد مدار عملیات مي شود .

وی گفت: هم اكنون با تعمير نخستین مورد از اين سنسورها، انجام آن برای تمامی سنسورهای از رده خارج در دستور کار قرار گرفته و از اين طريق علاوه بر جلوگيري از خروج ارز، صرفه جويي قابل توجهي عايد می گردد .

مدير پژوهش، فناوري و مهندسي ساخت شركت افزود:  با راه اندازي واحد امور نوآوري در این مدیریت، این واحد با دريافت پيشنهادات نوآورانه همكاران برای استفاده بهينه از اين طرح ها در جهت رفع چالش ها و مشکلات پیش آمده در اجرای کار برنامه ریزی داشته است .

وی توضیح داد: تاكنون تعداد 12 پيشنهاد نوآورانه از سوي کارکنان شرکت به واحد امور نوآوري ارسال شده است كه در مراحل بررسي هاي فني و اقتصادي قرار دارد. 

منبع: تابناک
برچسب ها: مهدی عرشیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار