با صدور حکمی از سوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، مصطفی ممبینی از سمت مدیریت حراست این شرکت تودیع و به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع منصوب و معارفه شد
کد خبر: ۳۹۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 12 March 2017
اخلاق محمدیان در آئین معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرک های صنعتی خوزستان که با حضور معاونان و مدیران شرکت و لشکری جانشین مدیریت حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد.

  بیان کرد: برگزیدن نیروهای متعهد و مجرب از میان کارکنان هر مجموعه ای و ارتقا دادن این نیروها اقدام بسیار موثری در راستای ایجاد تحول، انگیزه و نوآوری خواهد بود به همین دلیل در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تاکنون همواره ملاک انتصاب افراد به سمت های معاونان مدیرعامل و یا مدیران قسمت های مختلف این بوده است که از نیروهای مجموعه بوده و به صورت پلکانی مراتب پیشرفت را طی نموده باشند.

وی جوانان را دارای ظرفیت مثبت و مطلوبی در روند هدایت و رهبری مجموعه های مختلف برشمرد و افزود: اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت به آنها به منزله تربیت نسل جدیدی از مدیران می باشد، خروجی این اقدام در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی خوزستان توانسته است جایگاه قابل توجهی برای این مجموعه در طرح های مختلف اعم از ارزیابی عملکرد، تکریم ارباب رجوع و ... در سطح استان به دست بیاورد.

محمدیان ادامه داد: با توجه به نقش بارز سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه اقتصادی کشور و به خصوص خوزستان به عنوان استانی با ظرفیت های صنعتی بی شمار، خدمت به سرمایه گذار، خدمت به جامعه که خود نیز شامل اعضای آن می شویم محسوب می شود و چنان چه سرمایه گذاران به دلیل فراهم نشدن شرایط فعالیت از استان خارج شوند بدون شک تبعات آن گریبان گیر ما نیز می شود بنابراین تمامی انتصابات و تغییر و تحولات با هدف ارتقای سطح کیفیت روند ارائه خدمات به هم استانی ها، صنعت گران، متقاضیان سرمایه گذاری و .. می باشد.

در ادامه،   لشکری جانشین مدیریت حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: حراست را می توان به چشم مدیریت مجموعه تشبیه نمود زیرا دغدغه های مدیران اجرایی مجال کنترل و نظارت بر تمامی ابعاد مجموعه را به آنان نمی دهد و در این میان نقش حراست به دلیل اشرافی که بر تهدیدات و فرصت های درون و برون سازمانی دارد بسیار مثمر ثمر است. 

وی  انتصاب مصطفی ممبینی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرک های صنعتی خوزستان را انتصابی شایسته دانست و اظهار کرد: فعالان حوزه حراست به دلیل آشنایی با زوایای مختلف مجموعه از ظرفیت های بی شماری در راستای ارتقا یافتن در درون مجموعه برخوردار هستند.

لشکری ضمن تبریک به مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بابت کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال این شرکت در نهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال جام بسیج سازمان و شرکت شهرک های صنعتی کشور لوح تقدیری از سوی علیرضا پور فرمانده بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور به وی اهدا نمود.

همچنین با اعطای دو لوح تقدیر از سوی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و مدیریت حراست  سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور از مصطفی ممبینی تقدیر و وی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرک های صنعتی خوزستان معارفه شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: اخلاق محمدیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار