استاندار خوزستان به همراه شهردار اهواز و تنی چند از معاونین و مدیران استانی و شهری از روند اجرای چند پروژه ی شهری بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفتند
کد خبر: ۳۹۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 11 March 2017
استاندار خوزستان به همراه شهردار اهواز و تنی چند از معاونین و مدیران استانی و شهری از روند اجرای چند پروژه ی شهری بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفتند.

در این بازدید استاندار خوزستان  به احداث مسیرهای مواصلاتی  توسط شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت:در این بازدید در جریان آخرین وضعیت پروژه های تعریض مسیرهای صنایع فولاد، مسیر پل ششم حدفاصل بلوار آیت اله بهبهانی تا مهدیس، مسیر دسترسی از معین زاده (باشگاه آب و برق) به جاده ی ساحلی غربی و چند پروژه ی دیگر قرار گرفتیم.

وی با ذکر این نکته که این مسیرها از جمله پروژه های مغفول مانده شهری به شمار میرود افزود: فقدان این پروژه ها موجب ترافیک مرکز شهر،افزایش تصادفات و دشواری عبور و مرور شهروندان میشود.

وی روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها انجام شده با همکاری بین بخشی را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: بزودی تعدادی از این مسیرها افتتاح و کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب اهواز نیز تکمیل میشود.

شریعتی در ادامه نیز به آخرین وضعیت پل ولایت اشاره کرد و با ابراز رضایت از روند پیشرفت این پروژه پیشنهاد کرد: این پل که  متصل کننده ی کوی رمضان به شهرک آغاجاری و جاده ی فرودگاه است به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا به نام پل شهدای خادم سیدالشهدا مزین شود.
 
استاندار خوزستان همچنین به اجرای چند پروژه ی فضای سبز و زیباسازی توسط شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت:  آبنمای موزیکال واقع در پارک 42 هکتاری که امروز از آن بازدید کردیم، دومین آبنمای موزیکال بزرگ در سطح کشور است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 وی همچنین با اشاره به اتمام پروژه روشنایی پارک 25 هکتاری  از راه اندازی این پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

شریعتی ادامه داد: بزودی شهرداری اهواز با کمک استانداری، عملیات اجرای پروژ های زیرگذر زردشت و ادامه ی مسیر ساحلی تا ملاثانی را آغاز می کند. ضمن آنکه پروژه ی عظیم تقاطع غیرهمسطح امتداد پل کابلی نیز که در حال طراحی است و با عبور از مثلث راه آهن به خیابان انقلاب متصل می شود، در نوع خود اقدامی بی نظیر است.

 وی از انجام توافقات اولیه با اداره  راه آهن در این خصوص خبر داد. استاندار خوزستان ایجاد مسیرهای مواصلاتی متعدد در شهر اهواز  را باعث افزایش ارزش افزوده مناطق مختلف شهر و باز شدن گره های ترافیکی و تسهیل در تردد و عبور و مرور دانست و گفت : با انجام این پروژه ها، اهواز به کلانشهرهای کشور از نظر ماهیتی می پیوندد.

 وی اظهار داشت: امیدواریم با تشریک مساعی همه ی دستگاهها، این اقدامات به سرعت انجام و اهواز به شهری مدرن و توسعه یافته تبدیل شود.

در ادامه، استاندار خوزستان همچنین از پروژه تقاطع چند سطحی شهید بندر و پارک مالیات نیز بازدید کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار