به کوشش تلاشگران ملی حفاری در سال جاری تحقق یافت؛
به کوشش کارکنان تلاشگر این شرکت ، حفاری و تکمیل 49 حلقه چاه های نفت و گاز در سال جاری زودتر از برنامه های تعیین شده از سوی شرکت های متقاضی تحقق یافت
کد خبر: ۳۸۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 06 March 2017
 ناصر قلی پور در توضیح بیشتر در این باره افزود: کارکنان بخش های عملیاتی و پشتیبانی شرکت در این مدت موفق شدند عملیات حفر و تکمیل این چاه ها را 740 روز پیش از موعد تعریف شده به اتمام برسانند .

 وی با بیان اینکه این جلوافتادگی مربوط به چاه های توسعه ای ، توصیفی و تعمیری بوده است، اظهار کرد: در مدت پیش گفته در عملیات حفاری و تکمیل 11 حلقه چاه توسعه ای 74 روز و سه حلقه چاه توصیفی (ارزیابی) 46 روز جلو افتادگی در اجرا داشتیم .

 قلی پور گفت: بیشترین جلوافتادگی در تحقق برنامه ها مربوط به چاه های تعمیری است که در این ارتباط مراحل تعمیر و تکمیل 35 حلقه چاه نفت و گاز 620 روز پیش از زمان در نظر گرفته شده از سوی شرکت های بهره بردار به پایان رسید .

 مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران افزود: بررسی ها نشان می دهد که تعامل میان متخصصان و کارشناسان شرکت های متقاضی و این شرکت تاثیر بسزایی در حصول این موفقیت داشته است .

 وی تصریح کرد: در همین حال همدلی، هماهنگی و هم افزایی میان کارکنان مدیریت های عملیاتی، فنی تخصصی، پشتیبانی و ستادی، تلاش مضاعف و کاربست تجربیات گرانسنگ و دانش فنی نیروها در کسب این توفیق نقش اساسی دارد .

 قلی پور گفت: از ویژگی های ملی حفاری در این راستا توان بالای کارکنان شرکت در ارائه همزمان عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی مهندسی است که یکی از مزیت های منحصر بفرد در بین شرکت های فعال در عرصه صنعت حفاری قلمداد می شود .

 مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران افزود: به روال معمول خدمات فنی، ویژه و سیمان و انگیزش چاه که مشتمل بر بیش از 20 نوع عملیات تخصصی است در کشورهای صاحب این تکنولوژی از سوی شرکت های متعدد ارائه می گردد .

 وی در پیوند با این مطلب اظهار کرد: این در شرایطی است که شرکت ملی حفاری ایران با بهره گیری از 74 دستگاه حفاری خشکی و دریایی و تجهیزات و امکانات خدمات فنی با برخورداری از افزون بر 17 هزار نیروی کارآمد بخش عمده ای از مجموعه خدمات مرتبط به این صنعت راهبردی را به صنعت نفت و شرکت های بخش خصوصی حفاری در کشور ارائه می دهد .

 قلی پور گفت: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت حفاری در ایران برنامه های مدونی در زمینه شتاب بخشی به اجرای پروژه های حفاری، کار بر اساس برنامه تعریف شده و همچنین پرورش نیروهای متخصص و آگاه به دانش روز در این عرصه دارد تا بتواند خدمات خود را به نحو مطلوب ارائه نماید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار