مدیران ارشد و کارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان در یک دوره مسابقه تیراندازی با کلت جنگی در سالن تیر اندازی نیروی انتظامی استان خوزستان در اهواز با هم به رقابت پرداختند
کد خبر: ۳۸۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 06 March 2017
 هدف  از برگزاری این مسابقه  علاوه برارتقا  آمادگی نظامی مدیران ، توسعه و تعمیم این رشته ورزشی در میان تمامی پرسنل ارگان های مختلف و خانواده های  آنان می باشد.

در این مسابقه تعداد20 نفر از مدیران  و کارکنان این شرکت در سالن تیراندازی نیروی انتظامی استان خوزستان در اهواز  با هم به رقابت پرداختند که در پایان   عبداله ممویی ، علی سراج همدانی  و منصور نعیمی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

گفتنی است ، سلاح مورد استفاده  در این مسابقه  که در ماده 25 متر کلاس ایستاده  برگزار شد، کلت جنگی کمری زیگ زاور با کالیبر 9 میلی متر بوده که اسلحه سازمانی نیروی انتظامی و ساخت جمهوری اسلامی ایران  می باشد.

شایان ذکر است در پایان این مسابقه ، از سوی اداره ورزش معاونت مالی وامور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان هدایایی به رسم یادبود به نفرات برگزیده اهدا شد وهمچنین از تلاشهای غلامرضا غلامی ازکارکنان معاونت طرحهای توسعه برق این شرکت بدلیل هماهنگی و پیگیری های لازم جهت برگزاری این مسابقه تقدیر و تشکر گردید .  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار