صالحپور عضو شورای شهر اهواز؛
استفاده از هنر متعهد و اسلامی که رسالتش را به خوبی انجام می دهد در نشان دادن تاریخ و معارف اسلامی بسیار موثر است
کد خبر: ۳۸۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 04 March 2017
 زیبا صالحپور عضو شورای اسلامی شهر اهواز با حضور در مراسم سوگواری آسمان کبود تاثیر استفاده از هنر نمایش را درمعرفی تاریخ اسلام بسیار بیشتر از سخنرانی و کتاب دانست و افزود: استفاده از هنر متعهد و اسلامی که رسالتش را به خوبی انجام می دهد در نشان دادن تاریخ و معارف اسلامی بسیار موثر است.

 من واقعا خوشحال هستم که این برنامه توانست بر دل پاک محبان اهل بیت تاثیرگذار باشد وقطعا معنویات این مراسم مورد توجه است به همین دلیل از معاونت فرهنگی شهرداری و همکارانشان که زمینه اجرای این برنامه را مهیا کردند تشکر میکنم.

وی در ادامه گفت: این نمایش مظلومیت حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) را به خوبی نشان داد و نکته بسیار مهم اینکه حضرت فاطمه (س) عشق به ولایت را تا لحظه آخر حفظ کرد و حامی ولایت بود وبا قرار گرفتن بین در و دیوار  و شکسته شدن پهلویش نگذاشت دست دشمنان به حضرت علی (ع) که نماد ولایت و امام وقت بود برسد و از او بیعت بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز استفاده از کارشناسان و صاحب نظران را در متعالی کردن این مراسم موثر دانست و گفت: استفاده از هنر تئاتر برای بیان تاریخ و حوادثی که بر ائمه بویژه حضرت فاطمه زهرا(س) گذشته بسیار موثر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار