این پروژه طی 2 سال گذشته روند کندی را طی می کرد و عملا به حالت تعطیل درآمده بود که با دستور استاندار خوزستان قرار شد با اختصاص اعتبار مورد نیاز ، عملیات اجرایی پروژه احداث یادمان شهید علی هاشمی طی 15 روز آینده و پس از سپری شدن فرآیند اداری لازم از سر گرفته شود
کد خبر: ۳۸۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 26 February 2017
صبح امروز مهندس فرامند هاشمی زاده معاون امور عمرانی استانداری خوزستان ، دکتر سیدخلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز ، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز ، غلامرضا سبزعلی  و حجت الاسلام کاظم سواری اعضای شورای شهر اهواز ، حسین هاشمی فرزند سردار علی هاشمی  و نیازی مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان با حضور در گلزار شهدای اهواز ضمن ادای احترام نسبت به شهدای والامقام دفاع مقدس بویژه سردار هور شهید علی هاشمی و همرزمانش از روند احداث یادمان سردار شهید علی هاشمی بازدید کردند. 

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در این بازدید با تجلیل از منزلت سردار شهید علی هاشمی  در خصوص پروژه احداث یادمان این شهید والامقام و دیگر همرزمانش گفت: این پروژه طی 2 سال گذشته روند کندی را طی می کرد و عملا به حالت تعطیل درآمده بود که با دستور استاندار خوزستان قرار شد با اختصاص اعتبار مورد نیاز ، عملیات اجرایی پروژه احداث یادمان شهید علی هاشمی  طی 15 روز آینده و پس از سپری شدن فرآیند اداری لازم از سر گرفته شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بر عهده شهرداری اهواز نهاده شده است گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه4 میلیارد و 500 میلیون تومان است که ظبق توافقات صورت گرفته با شهرداری اهواز مقرر شد 2 میلیارد از این رقم توسط شهرداری اهواز و 2میلیارد و پانصد میلیون تومان باقی مانده نیز توسط استانداری خوزستان تامین شود.   

هاشمی زاده بیان داشت: امیدواریم روند اجرایی این پروژه بلافاصله پس از تامین اعتبار شتاب بیشتری به خود بگیرد و سال آینده  شاهد بهره برداری از پروژه یادمان سردار شهید علی هاشمی باشیم. 

استانداری خوزستان و شهرداری اهواز در این زمینه مصمم هستند که بتوانیم یادمان درخور و شایسته سرداران شهید خوزستان بویژه سردار شهید علی هاشمی که از شاخص ترین و تاثیرگزارترین شهدای خوزستانی دفاع مقدس هستندو به تازگی نیز رهبری انقلاب از مقام و جایگاه رفیع ایشان تجلیل کردند احداث کنیم تا کانون و ملجا مردم بویژه جوانان ولایتمدار استان خوزستان قرار بگیرد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با تقدیر ازاقدامات مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد و تحول خوبی در ارائه خدمات شایسته به شهروندان و انجام امور آنان در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز هستیم

هاشمی زاده تصریح کرد: با تلاش مدیریت و مجموعه خدوم سازمان آرامستان های شهرداری اهواز رضایت مندی شهروندان عزیز حاصل شده است . 

این مقام مسئول با تقدیر از عملکرد مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز ییان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد. این سازمان مکان آبرومندی را برای انجام امور اداری و تسهیل کار ارباب رجوع فراهم آورده است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بیان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد.

هاشمی زاده   اضافه کرد: همچنین مطلع شدم در بهشت آباد اهواز قطعاتی ویژه برای شهدای مدافع حرم ، والدین شهدا؛ سرداران ،جانبازان و هنرمندان و ورزشکاران احداث و سامان داده شده است که این اقدام جای تقدیر و سپاسگزاری از مدیریت سازمان آرامستان ها را دارد.

عضو شورای اداری استان با اظهار امیدواری نسبت به تداوم این اقدامات مثبت در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات رضایتمندی شهروندان به خصوص خانواده معظم شهدا را بدنبال داشته باشد.

منبع: تابناک
برچسب ها: آرامستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار