معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده روز شنبه از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز دیدن کرد
کد خبر: ۳۸۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 26 February 2017
شهیندخت مولاوردی که از صبح روز شنبه وارد خوزستان شده از واحد تولیدی به نام توسعه انرژی پایا در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز که تولید تابلو برق فشار قوی را انجام می دهد، دیدن کرد.

مدیر این واحد صنعتی در حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، مهم ترین مشکل این واحد صنعتی را همکاری نکردن دستگاه ها و شرکت های داخلی استان به منظور خرید داخلی به ویژه شرکت توزیع برق اهواز عنوان کرد.

فائزه بهداد فرافزود: شرکت توزیع برق اهواز از افرادی تابلوی فشار قوی خریداری می کند که مجوز ندارند و یا مالیاتی پرداخت نمی کنند.

وی ادامه داد: همکاری نکردن با واحدهای تولیدی در خرید تولید درون استانی باعث ورشکستگی واحدهای تولیدی می شود.

بهدادفر گفت: نگاه صندوق های کارآفرینی کوتاه مدت است و برای توسعه اشتغال تسهیلات پرداخت نمی کند و پرداخت تسهیلات تنها به افرادی است که به تازگی کار خود را آغاز کرده اند.

مولاوردی همچنین از واحد تولیدی به نام بتیس در شهرک صنعتی شماره 4 اهوار دیدن کرد که در این واحد تولیدی که به مدت یک ماه است راه اندازی شده کار تولید پوشاک انجام می شود.

در این واحد تولیدی تنها از نیروی زن برای کار استفاده می شود و ظرفیت اشتغالزایی در این واحد 50 نفر است اما در حال حاضر 10 نفر در این واحد تولیدی فعالیت دارد.

نماینده کارکنان این واحد تولیدی گفت: علت استقبال نکردن نیروی کار زن در این واحد تولیدی طولانی بودن مسافت شهرک صنعتی از مرکز شهر است و زنان امکان تردد در این مسیر ندارند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین از واحد تولیدی عرشیا صنعت در این شهرک صنعتی که در تولید ام دی اف فعالیت دارد دیدن کرد.

مسئول این واحد صنعتی، قطعی اخیر آب و برق در اهواز را یکی از مشکلات صنعتگران عنوان کرد که در روند و میزان تولید تاثیر زیادی گذاشته است.

حضور در همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز، بازدید از موزه زنان، بخش زایمان بدون درد بیمارستان سینا در شهرستان کارون و کمپ ترک اعتیاد زنان از جمله برنامه های شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در سفر به اهواز و استان خوزستان است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار