سامانه نوبت دهی مجازی در پایانه بار بندر امام خمینی راه اندازی شد
کد خبر: ۳۸۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 25 February 2017
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت:  راه  اندازی این سامانه موجب افزایش بهره وری در ناوگان حمل و نقل ، کاهش ترافیک جاده ای و جلوگیری از معطلی و ماندگاری رانندگان در پایانه بار بندر امام راه اندازی سامانه نوبت دهی مجازی در پایانه بار بندر امام می شود.

مسعود مصدقی  با اشاره به رتبه دوم خوزستان در سال 94 در بخش حمل و نقل کالا در سطح کشور افزود : پایانه بار بندرامام  دومین پایانه استراتژیک کشور پس از بندر شهید رجایی  است که روزانه بیش از سه هزار و 500 کامیون وارد پایانه بار این بندر می شوند.

وی بندر امام خمینی را دومین بندر در اجرای این سامانه عنوان کرد و افزود: با راه  اندازی این سامانه رانندگان می توانند بدون حضور در پایانه و با ارسال  پیامک برای بارگیری نوبت بگیرند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با عنوان اینکه بندر امام دومین بندر ترانزیت و خروجی کشور است ادامه داد: در11 ماه نخست امسال 15 میلیون و 406 هزار تن کالا از مبدا این بندر جابجا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال  نزدیک به 5 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: این میزان تناژ توسط 723 هزار سفر با ناوگان باری کشور انجام شد و این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال 3 و نیم  درصد کاهش داشته است.

بندر امام خمینی یکی از بندرهای خوزستان با 34 اسکله فعال، بزرگترین بندر فعال در جنوب خوزستان است  .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار