به مناسبت پنجم اسفند روز ملي مهندس و بزرگداشت خواجه نصيرالدين طوسي، آيين تجليل از مهندسين بسيجي اسوه در مناطق نفتخيزجنوب برگزار شد
کد خبر: ۳۸۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 25 February 2017
در اين آيين سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان طي سخناني به مقوله اقتدار ملي اشاره كرد و اظهار داشت:اقتدار ملي واژه آشنايي است كه براي آحاد مردم ما از جايگاه ويژه اي برخوردار است و اقتدار ملي ما بايد به گونه اي باشد كه بتواند در عرصه بين المللي خود را نشان دهد و رقباي خود را به طور كامل بشناسيم.


وي در ادامه با بيان اينكه تفكر بسيجي فرصت ساز است يادآورشد:بسيجيان مهندس در جنگ تحميلي با كمترين امكانات در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ايستادند و  بر اهداف و انديشه هاي شوم ايادي استكبار خط بطلان كشيدند.

   

همچنين در اين همايش مهندس مراد كمالي مسئول سازمان بسيج مهندسي صنعت و معدن سپاه حضرت وليعصر(عج) خوزستان نيز طي سخناني با بيان اينكه 12 ناحيه كانون صنعت درسطح استان مشغول فعاليت هستند اظهار داشت: هم اكنون 6554 نفر تحت پوشش بسيج مهندسين صنعتي هستند كه در صدد هستيم اين تعداد را، به 12 هزار نفر برسانيم.


وي همچنين با بيان اينكه برگزاري اين نشست در راستاي آگاه سازي مهندسين بسيجي است يادآورشد:همه ما بايد با كمك به صنعت، در راستاي رفع مشكلات و شكوفايي ايران اسلامي گام برداريم.    


شايان ذكر است؛ در پايان اين مراسم از 15 نفر از مهندسين بسيجي با اهداي لوح و هدايا تقدير شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار