معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در نشست با فرمانداران با موضوع نیاز سنجی و تمهیدات و امکانات شهرستان ها در انتخابات گفت:این دومین جلسه ای است که با حضور فرمانداران جهت بررسی نیازهای تدارکاتی انتخابات برگزار می شود
کد خبر: ۳۸۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 23 February 2017
دکتر علی حسین حسین زاده در این جلسه اظهارکرد: کم کم داریم وارد فرایند انتخابات می شویم لازم است از الان برای انجام کارهای پشتیبانی و تامین نیازهای برگزاری انتخابات برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

حسین زاده ضمن تاکید بر تقویت ابعاد نظارتی توسط روسای حوزه های اجرایی انتخابیه استان خوزستان خواهان اتخاذ تدابیر لازم امنیتی،برآورد صحیح نیازمندی ها،ملزومات و امکانات برگزاری انتخابات رقابتی و سالم شده و در انتها خواستار فراهم آوردن شرایط مساعد حضور گسترده آحاد واجدین شرایط رای و کنشگران سیاسی اعم از جناح های سیاسی استان در این امر مهم شوند.

جمال عالمی نیسی معاون پشتیبانی استانداری خوزستان نیز در این نشست گفت:برای برنامه ریزی جهت خدمات رسانی به ستادانتخابات شهرستان ها ما روزی میزبان چند فرماندار می شویم و در مدت سه روز تمام نیازهای فرمانداری های را بررسی و براساس آن امکانات لازم را در اختیار آنان قرار می دهیم.

همچنین فضل اله پور سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات، با اشاره به فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی در چارچوب قانون احزاب و جمعیت ها ضرورت ممانعت از اقدامات تبلیغاتی گروه ها و احزاب فاقد مجوز که قصد دارند خارج از مقررات کمسیون ماده 10 احزاب فعالیت نمایند را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است فرمانداران در این جلسه نقطه نظرات خود را در حضور معاونین استاندار مطرح کردند و هماهنگی های لازم جهت پی گیری از بخش مربوطه انجام شد.

در این جلسه به منظور ارتقاء سطح و باز آموزی دانش حرفه ای جهت هرچه با شکوه تر برگزار کردن انتخابات آتی مقرر شد دوره های ادواری جهت آموزش مجریان انتخابات در شهرستان ها برگزار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار