دوره آموزشی اصول و مبانی ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد در سالن اجتماعات ساختمان شهدای برق شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزارشد
کد خبر: ۳۸۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 23 February 2017
 محمد علی صالحی مدرس دانشگاه و محقق پژوهش های مدیریتی در تعریف فساد اداری گفت : به استفاده از قدرت عمومی برای کسب منافع خصوصی اداری، تحت تاثیر منافع شخصی یا روابط و علایق خانوادگی فساد اداری گفته می شود.

وی ادامه داد: عوامل موثر بر فساد اداری شامل اقتصاد،  نرسیدن به استانداردهای جهانی، بروکراسی پیچیده و عدم شفافیت ، عدم اعتماد، بزرگنمایی، نبود زیر ساخت های مناسب و اعتیاد به مواد مخدر هستند.

صالحی تصریح کرد: مبارزه با فساد اداری باید با اتکا به راه حل های جامع ، نظام یافته و مستمر باشد و باید به طور همزمان هم علت ها و ریشه های فساد را خشکاند و هم با متخلفان برخورد مناسب انجام شود.

شایان ذکر است قبل از شروع دوره ، کیوان خورسند معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز مطالبی را درخصوص رعایت قوانین ، دستورالعمل ها وچارچوب های مشخص در حفظ وارتقا سلامت اداری برای حاضران بیان داشت .

گفتنی است در این دوره آموزشی که به همت دفتربرنامه ریزی نیروی انسانی وآموزش برگزار شد،  کلیه معاونان، مشاوران، مدیران و اعضایو بازرسان کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که 40 نفر بودند، حضور داشتند.   

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد علی صالحی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار