سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: همایش زن در تاریخ استان خوزستان، شنبه هفت اسفند ماه در محل دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران برگزار می شود
کد خبر: ۳۸۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 22 February 2017
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: همایش زن در تاریخ استان خوزستان، شنبه هفت اسفند ماه در محل دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران برگزار می شود.

سیده فرانک موسوی با اشاره به برگزاری همایش زن و تاثیر آن در تاریخ محلی استان خوزستان اظهارکرد: کارگاه تخصصی در این همایش برای مطرح کردن چالش های حوزه زنان خواهیم داشت. بخش های دولتی، مردمی و سازمان های مدنی، خصوصی نقششان و سهمشان در این رابطه نیز مطرح می شود، ببینیم کجای استان نقطه ضعف و قوت داریم تا به آن ها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: این همایش یک روزه برای مطرح کردن چنین موضوعی کم و نا چیز است لذا می بایست تعداد برگزاری چنین همایش هایی  افزایش پیدا کند. فعالیت معرفی دستاوردهای زنان در توسعه جنبه های مختلف استانی را آغاز شده است و امیدواریم این همایش با خروجی خوبی همراه باشدکه یکی از اهداف ما در برگزاری چنین همایشی است.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تاکید کرد: برگزاری این همایش ها نباید در حد آسیب شناسی بماند بنابراین لازم است راهکارهای راهبردی را از نتیجه این شناسایی ها جهت عملی کردن و رسیدن به اهداف مورد نظر بدست بیاوریم.

منبع: تابناک
برچسب ها: همایش ملی زن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار