دکتر جعفر صادق تبریزی قائم مقام معاون بهداشت وزیر و رییس مرکز مدیریت شبکه، به همراه دکتر شکراله سلمان زاده-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، دکتر ناصرضیغمی-معاون فنی مرکز بهداشت استان، مهندس صادق مرادی-معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، پریوش نریمیسا-مدیر گروه توسعه شبکه و آموزش بهورزی مرکز بهداشت استان و جمعی از کارشناسان گروه، از مرکز خدمات جامع سلامت شماره 10 و مرکز آموزش بهورزی غرب اهواز بازدید کردند
کد خبر: ۳۸۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 22 February 2017
دکتر جعفر صادق تبریزی قائم مقام معاون بهداشت وزیر و رییس مرکز مدیریت شبکه، به همراه دکتر شکراله سلمان زاده-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، دکتر ناصرضیغمی-معاون فنی مرکز بهداشت استان، مهندس صادق مرادی-معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، پریوش نریمیسا-مدیر گروه توسعه شبکه و آموزش بهورزی مرکز بهداشت استان و جمعی از کارشناسان گروه، از مرکز خدمات جامع سلامت شماره 10 و مرکز آموزش بهورزی غرب اهواز بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف بررسی روند و کیفیت اجرای برنامه تحول سلامت در مرکز بهداشت غرب اهواز صورت گرفت، دکتر تبریزی، ویژگیهای دموگرافیک و اپیدمیولوژیک منطقه و جمعیت تحت پوشش و نیز فرآیندهای واحدهای مربوط، پنل مدیریت مراکز، تعداد افراد مراقبت شده و بیماران به تفکیک گروههای هدف، روند اجرایی پرونده الکترونیک سلامت و ثبت اطلاعات در سامانه سیب(سامانه یکپارچه بهداشت) ، روند ارجاع و... را مورد ارزیابی قرار داد.

وی از گستردگی و کیفیت اقدامات انجام شده در مرکز بهداشت غرب اهواز تقدیر کرد و  مداخلات انجام شده در بهبود شیوه زندگی شهروندان و نیز ابتکار تشکیل شناسنامه ی حاوی اطلاعات: جغرافیایی، پرسنلی، تجهیزاتی مراکز را اقداماتی شایسته دانست که قابلیت بسط و گسترش کاربرد  دارد.

قائم مقام معاون بهداشت وزیر  در جمع مراقبان سلامت نیز افزود: بنا به فرمایش ائمه معصومین، اعتقاد دارم خداوند به هرکس عنایت ویژه ای دارد، فعالیت او را به نحوی با سلامت مردم گره می زند.  وی تاکید کرد: خدا در قرآن می فرماید : هرکس یک نفر را نجات دهد،گویی تمام انسانها را نجات داده است و شما جز این افراد هستید.

وی در جلسه پایانی بازدید، اهمیت ادغام خدمات جامع سلامت را متذکر شد و افزود: مردم از ما خدمت می خواهند و ما باید بتوانیم با بهترین کیفیت آن را فراهم کنیم .

وی با تبیین لزوم حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان بدون دیوارکشی و مرزبندی و جلوگیری از سردرگمی مردم بین ارائه خدمات دو حوزه، به تجربه های موفق در دنیا اشاره کرد و بر پایش و  نظارت مستمر تاکید ورزید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار