مسابقات فوتسال دانشجویان پسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با مشخص شدن تیم‌های اول تا سوم به کار خود پایان داد
کد خبر: ۳۸۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 21 February 2017
در مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که به میزبانی واحد شوشتر برگزار شد، واحدهای دانشگاهی اهواز، شادگان و شوشتر به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در مسابقه رده بندی این دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر بود که توانست با برتری پنج بر یک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان را از پیش رو برداشته و به مقام سومی دست پیدا کند.

در دیدار فینال نیز که بین تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و واحد دانشگاهی شادگان برگزار شد، واحد اهواز با نتیجه ۲ بر ۰ به برتری دست پیدا کرد و عنوان اولی مسابقات فوتسال دانشجویان پسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را از آن خود کرد.

در پایان از سوی عوامل اجرایی مسابقات کاپ تیم های اول تا سوم و مدال ها و لوح‌های تقدیر ورزشکاران و مربیان اهدا شد.

مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از تاریخ ۲۶ تا یک اسفند به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در محل سالن ورزشی علامه شیخ شوشتری (ره) این واحد دانشگاهی و با حضور شانزده تیم از واحدهای دانشگاهی، امیدیه، ایذه، سوسنگرد، سما امیدیه، شوشتر، شادگان، سما ماهشهر، سما اهواز، بهبهان، سما مسجدسلیمان، اهواز، سما ایذه، ماهشهر، دزفول، خرمشهر، آبادان برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار