غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی حکمی شهرام شاهین زاده را به عنوان مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اهواز منصوب کرد
کد خبر: ۳۷۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 18 February 2017
با حکم دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، شهرام شاهین زاده به عنوان مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اهواز منصوب شد.

شهرام شاهین زاده سمت‌های معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 اهواز، معاون فنی و شهرسازی شهرداری آبادان، مجری توسعه شهر مسجدسلیمان، معاون فنی و شهرسازی شهرداری خرمشهر، مدیر فنی و شهرسازی سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان و مدیر کارخانه خانه سازی اهواز تجربه کرده است.

پیش از این ابوالقاسم محبوبی عهده‌دار مسؤولیت مدیریت قطار شهری اهواز بود.غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی حکمی شهرام شاهین زاده را به عنوان مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اهواز منصوب کرد.

سازمان قطار شهری اهواز در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و در همان سال مطالعات فاز صفر پروژه قطار شهری اهواز، توسط مهندسان مشاور به انجام رسید. 

پس از آن کریدور خط یک  مسیر شمال شرقی ــ جنوب غربی  قطار شهری اهواز به طول  تقریبی ۲۳ کیلومتر  در چهل و سومین جلسه شورای عالی ترافیک کشور در ۱۲ مرداد ۸۲ به تصویب رسید و به دنبال آن  مدیریت طرح پروژه در سال ۸۳ انتخاب و قرارداد انجام مطالعات فاز یک با شرکت مشاور منعقد شد.

مسیر خط یک قطار شهری اهواز به طول تقریبی ۲۳ کیلومتر، شمال شرقی شهر را با عبور از بخش مرکزی شهر و رودخانه کارون به جنوب غربی شهر متصل می کند. این مسیر مشتمل بر ۲۴ ایستگاه بوده و زمان سفر در طول آن با در نظر گرفتن سرعت حداکثر ۷۰ کیلومتر بر ساعت، ۴۰ دقیقه برآورد می شود.

کریدور قطار شهری اهواز از نیروگاه زرگان در بخش شمالی آغاز شده و با حرکت در مسیر بلوار پاسداران، خیابان بهبهانی، بلوار گلستان و عبور از میدانهای فرودگاه، دروازه، دانشگاه و کارگر در پارکینگ جنوبی خاتمه می یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار