مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از قهرمانی تیم فوتسال شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در نهمین دورۀ مسابقات سراسری فوتسال بسیج سازمان و شرکت شهرک های صنعتی کشور خبر داد
کد خبر: ۳۷۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 18 February 2017
اخلاق محمدیان اظهارکرد:  رقابت ها در نهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال بسیج سازمان و شرکت شهرک های صنعتی کشور ( یادواره سرداران و 23 هزار شهید استان خوزستان )  با حضور 15 تیم و بیش از 150 ورزشکار  از روز 26 بهمن ماه در اهواز به مدت 4 روز و به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان آغاز شد.

وی افزود: مسابقات در 4 گروه برگزار و استان خوزستان با تیم های بوشهر، گیلان و قزوین در یک گروه قرار داشت و در نهایت از این گروه با 3 برد و کسب 9 امتیاز به مرحله بعدی مسابقات رسید .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با تشریح روند رقابت تیم فوتسال این شرکت بیان کرد:  تیم فوتسال شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان با شکست آذربایجان غربی درمرحله یک هشتم نهایی ، با عبور از آذربایجان شرقی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم فوتسال استان کرمانشاه در مرحله نهایی رفت و با نتیجۀ 2 بر صفر پیروز این رقابت و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

بر اساس این گزارش؛ در نهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال شرکت شهرک های صنعتی کشور تیم های استان های خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و تهران به ترتیب مقام های اول تا چهارم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم استان آذربایجان غربی و عنوان آقای گل و کفش زرین مسابقات به احد جهانگیری بازیکن تیم آذربایجان شرقی با مجموع 9 گل ثبت شده تعلق گرفت.

لازم به ذکر است کسب 3 عنوان قهرمانی، 3 عنوان نایب قهرمانی ، 1 عنوان سوم و 1 عنوان چهارم از جمله افتخارات کسب شده توسط تیم فوتسال شرکت شهرک های صنعتی خوزستان طی 9 دوره برگزاری مسابقات به شمار می رود.

منبع: تابناک
برچسب ها: اخلاق محمدیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار