سيد خلف موسوي شهردار اهواز ضمن بازديد از بخش هاي مختلف خدمترسان در منطقه يك شهرداري اهواز در محل پيشخوان اين منطقه حاضر و به مراجعان رسيدگي كرد
کد خبر: ۳۷۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 14 February 2017
شهردار اهواز با تاكيد بر وجود دو مولفه مهم سرعت و دقت در انجام امور شهروندان گفت: همه اركان فعال در مديريت شهري از بالاترين رده تا آخرين مراتب مي بايست پاسخگوي شهروندان باشند و اين فرآيند بايد با سهولت صورت گيرد تا رضايتمندي عمومي حاصل شود.
سيد خلف موسوي خاطرنشان ساخت: قوانين، ضوابط و مقررات و فرآيندها بايد شفاف و در دسترس عموم باشد تا شهروندان در مراجعه با مراكز شهرداري ضمن آگاهي از حقوق خود با تسلط و اعتماد پيگير امور خود باشند.

شهردار اهواز راهبرد خود براي مديريت ها و كارمنداني كه محل رجوع شهروندان هستند را شهروند محوري معرفي كرد و افزود: مردم ولي نعمت ما هستند و شان ما نوكري و خدمت به آنها و به خصوص مردم محروم است بنابراين حفظ كرامت و حقوق شهروندان اولويت اصلي شهرداران مناطق باشد. 

سيد خلف موسوي تصريح كرد: با مدير و كارمندي كه حقوق شهروندان را تضييع كند با شدت و بدون مسامحه و بي تعارف برخورد مي كنيم و معتقدم هر اقدامي كه فساد را كاسته و سلامت اداري را افزايش مي دهد از اولويت هاي مجموعه مديريتي شهرداري است.

شهردار اهواز در ادامه بر حفظ نظم، پاكيزگي و نظافت هسته اصلي و مركزي شهر و بازار اهواز كه در محدوده منطقه يك قرار دارد تاكيد كرد و اعلام نمود: نبض اقتصاد استان در بازار اهواز مي تپد و اين محل مورد مراجعه هزاران شهروند در شبانه روز مي باشد و رسيدگي به مشكلات آن و رفع اين مشكلات مطالبه و خواست جدي من از مديريت و كاركنان اين منطقه مي باشد.

شهردار اهواز در ادامه به برخي از مراجعات مردمي پاسخ داد و دستورات لازم براي رفع مشكلات شهروندان صادر نمود.

منبع: تابناک
برچسب ها: سيد خلف موسوي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار