شرکت ملی حفاری در چهارمین کنگره و نمایشگاه بین ‎المللی صنعت حفاری ایران که در روزهای ٣٠ بهمن و یکم اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می ‎شود، حضوری فعال دارد
کد خبر: ۳۷۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 13 February 2017
 شرکت ملی حفاری ایران این کنگره و نمایشگاه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار و متخصصان ملی حفاری در دو بخش کنگره و نمایشگاه شرکت می کنند .

این کنگره، گردهمایی سالانه فعالان صنعت بالادست نفت در کشور به شمار می‌رود و در آن یک هزار و ٢٠٠ نفر از مدیران و کارشناسان ارشد از بخش‌های کارفرمایی و شرکت‌های خصوصی داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

برای برگزاری این کنگره، ٣٠ کارگروه فنی و مدیریتی تاکنون بیش از ١٥٠ جلسه تخصصی با حضور بیش از ٤٠٠ عضو از کارشناسان صنعت نفت کشور برگزار کرده ‎اند که نتایج بحث و بررسی‌های آنان در جریان کنگره در قالب ٣٠ پنل تخصصی ارائه می ‎شود .

همزمان با برگزاری کنگره، نمایشگاه جانبی با حضور شرکت ‌های فعال در این حوزه با هدف معرفی آخرین دستاوردها و فرصت ‌های توسعه و سرمایه‌گذاری در این صنعت برگزار خواهد شد.

شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از شرکت های بالادستی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران با داشتن 75 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی، ماشین آلات و تجهیزات کاربردی در خدمات جانبی صنعت حفاری و برخورداری از بالغ بر 16 هزار نیروی مجرب وکارآمد بزرگترین شرکت در عرصه صنعت حفاری کشور محسوب می شود و نقش مهم و اساسی در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت ایفا می کند.

متخصصان این شرکت امسال نیز همانند سال های گذشته علاوه بر حضور فعال در این کنگره و نمایشگاه مرتبط، در برگزاری کارگاه های تخصصی هم مشارکت دارند.    

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار