اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان آخرین وضعیت قطع برق اهواز، وضع جوی و تعطیلی مدارس خوزستان را اعلام کرد
کد خبر: ۳۷۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 13 February 2017
به گزارش تابناک خوزستنان، به گفته مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز در حال حاضر به علت شرایط نامساعد جوی برق بخشی از مناطق شرق کلانشهر اهواز قطع می باشد.


علیرضا شکرخدایی گفت: خطوط فوق توزیع برق در اهواز مشکلی ندارد و قطعی برق در اهواز به طور جزئی و به علت بریدگی سیم های برق یا ناشی از تاثیر گرد و غبار اخیر است.

با توجه به اخطار اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود سامانه باران زا به استان و وقوع بارندگی همراه با رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در استان به ویژه در نقاط شمالی، شرقی و شمال شرقی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در اطلاعیه ای به فرمانداران شهرستانهای استان هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: تداوم این سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شده با شدت و ضعف تا اواسط وقت امروز ادامه خواهد یافت و با توجه به حجم بارندگی زیاد در مناطق شمالی و شرقی انتظار آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها در این  مناطق  وجود دارد.

همچنین به علت وزش بادهای قابل ملاحظه خلیج فارس طی امروز دوشنبه هفته مواج خواهد بود.

اعضای شورای مدیریت بحران خوزستان نسبت به اتخاذ کلیه تمهیدات لازم، برقراری کشیک شبانه روزی در ادارات و ابلاغ آماده باش در مراکز درمانی و امدادی انجام شود.

همچنین در این اطلاعیه به بیماران تنفسی، کودکان و سالمندان صیادان و مسافران و کشاورزان و دامداران نیز نسبت به وقوع سیل و صاعقه نسبت به رعایت نکات ایمنی هشدار داده شد.

در این اطلاعیه نسبت به حفظ و ترمیم و بهسازی سیل بندها و رفع موانع در بستر فعال و سیلابی رودخانه ها به منظور کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز از تعطبلی مدارس 5 شهرستان شامل امیدیه، هندیجان، بهبهان ، اندیمشک ،  باغملک و روستاهای شاوور شوش خبر داد و گفت: استاندار خوزستان به علت مشکل قطعی آب و برق اعلام تعطیلی مدارس و اداره ها را  به فرمانداران تفویض اختیار کرده است.

 پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک نیز اعلام کرده است بارندگی شدید و رعد و برق موجب قطع آب و اختلال در شبکه های مخابراتی و برق شهرستان اندیمشک شده است .

به گفته بخشدار سردشت دزفول بارندگی دیشب جاده ارتباطی تعدادی از روستاهای بخش سردشت دزفول را قطع کرده است .

مسعود سخایی افزود: همچنین جاده منطقه روستاهای علی عرب بخش سردشت دچار آبگرفتگی شده و مسیر مسدود می باشد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار