معاون برق و انرژی وزیر نیرو بر کاهش تلفات برق رسانی تا کمتر از 10 درصد تاکید کرد
کد خبر: ۳۷۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 07 February 2017
هوشنگ فلاحتیان دیشب در آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان 22 طرح انتقال تاکید معاون وزیر نیرو بر کاهش تلفات شبکه برق رسانی و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای خوزستان در شادگان با بیان اینکه به دنبال استقرار صنایع و بهبود وضع کسب و کار و زندگی مردم هستیم، افزود: مقدمات اساسی فاینانس تامین تجهیزات برق انجام شده و بخشی از پاکت مناقصه باز شده است.

وی اضافه کرد: بخشی از تجهیزات فوق توزیع و انتقال که در حال خرید است به شرکت برق منطقه ای خوزستان اختصاص می یابد تا بتواند برق مطمئن برای مردم تامین کند.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو یکی از مشکلات را در برخی شهرستان های خوزستان بالا بودن تلفات انرژی دانست و گفت: مسئولان و نمایندگان مجلس باید برای کاهش این تلفات تلاش کنند.

وی از اتلاف بالای انرژی به عنوان یکی از مشکلات صنعت برق یاد و اظهار کرد: وزارت نیرو در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی ، خود را ملزم کرده است که تلفات برق را به کمتر از 10 درصد برساند.

دیشب با حضور وزیران نیرو و صنعت ، معدن و تجارت و بصورت همزمان بهره برداری و ساخت 22 طرح انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس در پست برق 400 کیلو ولت فولاد شادگان با اعتبار 2 هزار و 375 میلیارد ریال آغاز شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: هوشنگ فلاحتیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار