کد خبر: ۳۷۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 31 January 2017
بروز حادثه پلاسکو در تهران و شهادت تعدادی از آتش نشانان و هموطنانمان که موجب خسارات جانبی و مادی فراوانی گردید زنگ خطری بود که باعث بیداری بیشتر مردم و مسئولان در کشور گردید.

البته این بیداری هزینه زیادی به مردم وارد کرد و ایکاش قبل از این حوادث مشکلاتی که موجب بروز خسارت و حوادث جانی و مالی می شوند را شناسایی و رفع کنیم

 به هر حال،اکنون نیز دیر نشده و می توان با تفکر و پیگیری کارهای اصولی و ایمنی ساز از بروز دیگر حوادث که چه بسا موجب خسارات بیشتری گردند جلوگیری نماییم

نکته بسیار جالب و قابل توجه اینکه در استان خوزستان برای اولین بار در کشور چند ماهی است که طرح معاینه فنی ساختمان های مسکونی تجاری و اداری با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و برنامه و بودجه استان آغاز شده است.

این طرح که با حضور کارشناسان به بررسی وضعیت لوله کشی گاز و کابل کشی های برق ساختمان ها می پردازد نقش مهمی در جلوگیری از بروز حوادث و آتش سوزی های ناشی از مشکلات ناشی از برق و گاز در ساختمان ها دارد.

لذا به نظر می رسد مسئولان استان بویژه مدیران شهری و شهرداران،مدیران و مسئولان شرکت ها و سازمان ها باید با حمایت از این که اولین بار در کشور در خوزستان شروع شده پیشتاز امر ایمن سازی در ساختمان های مسکونی تجاری و اداری شوند. 

اینکار در واقع موجب می شود که خوزستان که همواره در بسیاری از کارها پیشتاز بوده در این امر هم پیشتاز باشد و در جهت خدمت به خلق خدا گام برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار