مدیر HSE شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد
مدیر HSE، پدافند غیر عامل، بحران و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران بر لزوم اهتمام جدی تر و بیشتر به دستورالعمل ها و مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست در بخش های ستادی و عملیاتی شرکت تاکید کرد
کد خبر: ۳۶۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 25 January 2017
علی اکبر پونده نژادان در توضیح بیشتر در این باره گفت: هر چند بروز حوادث  طبیعی از کنترل ما خارج است اما پیش بینی و پیشگیری، آمادگی و مقابله و بازسازی  فاکتورهایی هستند که باید روی تک تک آنها کار شود.

 وی با اشاره به حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در تهران و تجلیل از ایثار و فداکاری شهدای  آتش نشان و  تسلیت به بازماندگان حادثه، گفت: ترویج فرهنگی ایمنی و اعمال مقررات و قوانین مرتبط با آن، نیازمند تلاش مضاعف است  و از حوادث اخیر درس بگیریم.

 پونده نژادان در پیوند با این مطلب افزود: اگر می خواهیم در شرکت حوادث احتمالی در حین کار را مهار کنیم  می بایست دستورالعمل های HSE را بدانیم و با گفتار، نوشتار و عمل خود بر رعایت بکارگیری و اجرای  آن بیفزاییم و هیچ کاری را بدون محاسبه  خطرات و صدور مجوز کار شروع نکنیم .

 مدیر HSE، پدافند غیر عامل، بحران و فوریت های پزشکی  شرکت اظهار کرد: ضروری است کلیه کارکنان بعنوان همیاران HSE  نقص های احتمالی موجود در محیط کار ، دکل ها، کارگاه ها و واحدهای اداری، شناسایی و اصلاح گردد و تلاش شود کارها طبق اصول و استاندارد کار  شروع و با نظارت به انجام برسد.

 وی در ادامه از معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد و روسای ستادی ، عملیاتی و نیز عوامل حراستی شرکت خواست در راستای بستر سازی فرهنگی و استفاده از تجارب گذشته تحت عنوان خود نظارتی، در خصوص رعایت و کاربست هر چه بهتر مقررات و ضوابط HSE و فوریت های پزشکی  تلاش مضاعفی بعمل آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار