مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان؛
مردم ولی نعمت ما هستند؛ تلاش کنید حقی از آن ها ضایع نشود
کد خبر: ۳۶۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 19 January 2017
 سید نور محمدپور در نشست شورای اداری حوزه مسوولیت خود، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرینه امام و رهبری گفت:‌ خوش بختانه امسال شاهد تلاش های خوبی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده ایم و تا همین جا بسیاری از برنامه های سال 95 تحقق یافته است. 


وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان تحت مجموعه که با وجود کاستی ها در پرداخت های امسال عاشقانه و مخلصانه تلاش کرده اند، گفت:‌توقع من از شما این است که همانند قبل در عمل به وظایف خود کوشا باشید و از ظرفیت ها و منابع شهرستان خود برای انجام حرکت های بزرگ استفاده کنید. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: ‌درباره تجهیز و توسعه ساختمان ادارات کل شهرستان ها تلاش داریم تمهیدات لازم را برای ایجاد فضایی مناسب و شایسته کارکنان و مردم خوب استان فراهم آوریم.

وی با تاکید بر اولویت اشتغال جوانان خوزستانی گفت:‌ در اشتغال اتباع خارجی بازرسی فعال داشته باشید و پیگیری کنید تا از به کارگیری اتباع خارجی بدون مجوز خودداری شود و در جایی که ضرورت ندارد، از نیروی متخصص ایرانی استفاده شود. 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت کانون های کارآفرینی گفت: ‌دفاتر کارآفرینی در صورت عملکرد صحیح کمک زیادی در زمینه ایجاد اشتغال، مشاوره، آموزش و کارآفرینی به ما خواهند داشت. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ‌یکی از ابزارهای مهم را برای حل مشکل اشتغال استان دفاتر کاریابی دانست و گفت:‌ کاریابی ها به لحاظ کاری در کنار ما هستند.تلاش کنید در عین نظارت از محدود کردن عملکرد آن ها خودداری شود. 

وی با قدردانی از عملکرد مدیریت روابط کار گفت:‌ در سال جاری بیش تر برنامه ها در حوزه روابط کار محقق شده، به نحوی که عملکرد بیمه بیکاری در خوزستان در سطح کشور به مقام نخست رسیده است. 

محمدپور بر ضرورت جدیت در کارها برای انجام برنامه های سال 95 در استان تاکید کرد وگفت: انتظار دارم با عمل به وظایف و تعهد کاری خود، تا پایان سال تمامی برنامه ها تحقق یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار