مدیرعامل طرح پتروشیمی اندیمشک از تلاش برای تمدید مجوز تامین اعتبار از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح این پتروشیمی خبر داد
کد خبر: ۳۶۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 17 January 2017
علی رضا احمدی با اشاره به اینکه پتروشیمی اندیمشک درانتظار گشایش ال.سی. است، گفت: فعالیت های مربوط به زمین، لیسانس و مهندسی پروژه درحال انجام است.

وی با اشاره به مذاکره با بانک سپه به عنوان بانک عامل پروژه، تصریح کرد: مذاکرات باردیگر با بانک عامل از سرگرفته شده و درصدد هستیم اعتبار پروژه را از طریق صندوق توسعه ملی تامین کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی اندیمشک با تاکید بر مجوز بهره مندی از 230 میلیون یورو اعتبار از محل ذخیره صندوق توسعه ملی که در سال 1392 صادر شده بود و تلاش برای تمدید تاریخ آن مجوز، اظهار کرد: انتظار می رود تا پایان سال ال.سی. باز شود و پس از باز شدن ال.سی.، پروژه پتروشیمی اندیمشک طی 36 ماه اجرا خواهد شد.

احمدی با تاکید بر اینکه هم اکنون پتروشیمی اندیمشک 11 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: غیر از مساله تامین اعتبار، با مشکل خاصی برای اجرای پروژه مواجه نیستیم.

وی درمورد اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال جابه جایی محل اجرای پتروشیمی اندیمشک، خاطرنشان کرد: این طرح پتروشیمی در اندیمشک اجرا می شود و به هیچ عنوان موضوع جابه جایی پروژه مطرح نیست.

مدیرعامل پتروشیمی اندیمشک درمورد ظرفیت اسمی پیش بینی شده در این طرح نیز یادآور شد: مقرر است پتروشیمی اندیمشک سالانه 300 هزار تن ال.دی. تولید کند که این امر بیشتر با هدف صادراتی صورت می گیرد به گونه ای که انتظار می رود حدود 90 درصد محصول تولیدی صادر شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار