سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان؛
وقت آن است که همه مصوبات شورای آموزش پرورش که تاکنون در این شورا یه تصویب رسیده عملیاتی شوند.
کد خبر: ۳۶۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 17 January 2017
دکترعلی حسین حسین زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: اعتقاد دارم که بسیاری از موضوعات مطرح شده در این شورا را همه اعضا می دانند، بنابراین باید وارد فاز اقدام و عمل شویم.

وی افزود: امروزه همه از تأثیرات مثبت حرکات ورزشی بر آموزش و یا لزوم تقویت بهداشت و تغذیه در مدارس آگاه هستند و باید به دنبال کار و برنامه در کنار تحقق اهداف در این زمینه ها برویم.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به لزوم بررسی اثربخشی امور در همه زمینه ها خاطرنشان کرد: با حمایت استاندار شاهد بهبود شاخص های آموزش و پرورش خوزستان در سال آینده خواهیم بود و انشاالله این روند پیشرفتی سرعت بیشتری هم به خود بگیرد.

حسین زاده تصریح کرد: تیم جدید مستقر شده در استانداری یکی از وظایف اصلی خود را گفتمان سازی و مهمترین آن را فرهنگی ـ آموزشی می داند. همچنین برنامه داریم تا این گفتمان فرهنگی را به عنوان یک راهبرد در خوزستان نهادینه می کنیم.

وی یادآورشد: مصوبه اختصاص اعتبارات لازم برای تجهیزات مدارس را در این جلسه می توان تصویب کرد. امیدوارم سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز حمایت لازم را در این خصوص داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار