استان خوزستان متفاوت از هر نقطه از اين سرزمين است که صرفا يک خاک محسوب مي شوددر جاي جاي اين استان که پا مي گذاريم با مجموعه اي از ارزش هاي معنوي رو به رو مي شويم.
کد خبر: ۳۶۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 17 January 2017
استان خوزستان متفاوت از هر نقطه از اين سرزمين است که صرفا يک خاک محسوب مي شود. در جاي جاي اين استان که پا مي گذاريم با مجموعه اي از ارزش هاي معنوي رو به رو مي شويم.

 اين خطه، سرزمين شهداي ارزشمندي است که جان خودشان را براي اعتلاي نظام جمهوري اسلامي براي دفاع از مرزهاي اين کشور و براي اينکه جمهوري اسلامي ايران و انقلاب اسلامي به عنوان نقطه درخشاني که با رهبري امام راحل تلألو کرد، پيش برود، نثار کردند و به نوعي آميختگي خاصي بين اين قطعه از سرزمين ايران و ارزش هاي انقلاب وجود دارد. 

شهداي ارزشمندي که رفتارشان، حرکتشان، تلاششان و ايثارگريها و جانفشاني هايشان بايد سرمشق ابدي ما باشد. 

خوزستان يک قطعه اي است از ايثارگري، شهامت و شهادت و رشادت کساني که به ارزش‏هاي کشور و نظام دلبستگي داشتند. درود مي فرستيم به ارواح پاک شهدايي که در اين استان جان خودشان را نذر کردند و بر شهداي خوزستان و بر بزرگان خوزستان و سر تعظيم فرود مي آوريم در مقابل همه کساني که با اين اقدامات خودشان به ما درس ابدي آموختند. 

اجلاس مديران مالياتي سراسر کشور اينبار در سرزمين مقاومت و ايثار برگزار شد و به اين بهانه، ياد و خاطره شهداي ارزشمند انقلاب اسلامي براي همه ما تداعي گشت. وجود اين شهدا براي اين نظام، مايه مباهات و فخر‏ورزي است و همه مسئولان نظام در قبال خون اين شهدا مسئول اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار