سید خلف موسوی شهردار اهواز به همراه آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی از روند بازسازی قدیمی ترین تالار شهر اهواز بازدید به عمل آورد و از اتمام کار بازسازی تا پایان سال خبر داد
کد خبر: ۳۶۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 17 January 2017
 موسوی شهردار اهواز در خصوص این بازدید گفت: امروز از نحوه بازسازی قدیمی ترین تالار شهر اهواز که به عنوان تالار شهر معروف است بازدید کردیم. تالاری که متاسفانه سالها به دلیل فرسودگی و نابسامانی بدون استفاده بود و با تصمیمی که گرفته شد امسال اقدام به احیاء مجدد و بازسازی آن نمودیم.

وی افزود: کاربازسازی  قدیمی ترین تالار شهر اهواز با اعتبار مجموعا دو میلیارد تومان آغاز شده که یک میلیارد تومان برای بازسازی و یک میلیارد تومان برای تجهیزات در نظر گرفته شده است. بنا بر برنامه ریزی صورت گرفته در این تالار 524 صندلی در نظر گرفته شده و طراحی آن متناسب و ویژه برنامه های هنری و فرهنگی است. همچنین این تالار به تجهیزات نور و صوت روز دنیا مجهز خواهد شد به طوری که شایسته مردم شهر اهواز باشد و انشا ا... تا پایان سال شاهد افتتاح این تالار مجهز باشیم زیرا خاطرات بسیاری از این تالار قدیمی در ذهن ما هست .بسیاری از معارفه های استانداران خوزستان ، جلسات فرهنگی و هنری و جلساتی در دوران دفاع مقدس و... در این تالار برگزار شده است. این بازسازی و تجدید بنا می تواند به عنوان قدمی در زمینه توسعه زیرساختهای فرهنگی باشد.

سید خلف موسوی شهردار اهواز در خصوص توسعه زیر ساختهای فرهنگی در شهر اهواز گفت: در دوره چهارم شورای اسلامی کلانشهر اهواز توجه بیشتری به احداث زیر ساختهای فرهنگی شده است به طوری که اکنون هفت سرای محله و یک مجموعه فرهنگی در حال ساخت در شهر اهواز هستند و پیش بینی می شود که به لطف خدا از این تعداد سه سرای محله تا پایان سال به بهره برداری برسند و مابقی سال 96 مورد بهره برداری قرار گیرند. همچنین 43 زمین چمن مصنوعی نیز برای استفاده جوانان و ترویج ورزش در شهر اهواز  احداث شده است.

وی در ادامه گفت: البته در زمینه توسعه فرهنگی حمایت های خوبی از مساجد و هیئت های مذهبی ، گروههای فرهنگی و هنری ، حوزه های علمیه و ... صورت گرفته است  تا شاهد رشد و پیشرفت و توسعه فرهنگی شهر اهواز باشیم.

 

منبع: تابناک
برچسب ها: سید خلف موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار