مونا محمدی" کارمند سازمان آب و برق خوزستان به عنوان پژوهشگر برتر استانی معرفی شد
کد خبر: ۳۶۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 17 January 2017
 مراسم هفته پژوهش با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان، برگزار و همکارمان مونا محمدی به همراه 54 پژوهشگر دیگر خوزستانی مورد تجلیل قرار گرفت.

مونا محمدی، دارای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه شیراز و کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات از دانشگاه علم و صنعت تهران در میان 55 پژوهشگر برتر، تنها نماینده سازمان آب و برق بود که با ارائه 13 مقاله شامل 5 مقاله منتشر شده در مجلات داخلی و خارجی به صورت ISI و یا علمی و پژوهشی، 6 مقاله ارایه شده در کنفرانس های بین المللی و 2 مقاله در کنفرانس های داخلی و داوری 3 مقاله در کنفرانس بین المللی، موفق به اخذ عنوان پژوهشگر برتر استانی در محور فنی و مهندسی شد.

محمدی، در سال 1388 نیز به عنوان پژوهشگر برتر سازمان آب و برق خوزستان موفق به کسب لوح تقدیر شد. علت این انتخاب ارایه مقالات در مجلات و کنفرانس ها و همچنین گردآوری و ترجمه کتابی با عنوان گاورنر توربین های آبی بوده است.

این محقق برای نخستین بار، گاورنر توربین آبی را از دیدگاه مکانیکی مورد بررسی قرار داد.
گفتنی است کتاب گاورنر توربین های آبی مجموعه ای گردآوری شده از کلیه مراجع نیروگاه های آبی است.

همه ساله برای انتخاب پژوهشگران برتر، ابتدا هر دستگاه اجرایی بر اساس پژوهش های انجام شده از میان نفرات سازمانی خود در 5 سال اخیر در هر یک از پنج محور علوم انسانی، علوم پزشکی و هنر، علوم پایه، فنی و مهندسی و کشاورزی یک نفر را با توجه به بالاترین امتیاز اخذ شده در هر محور، انتخاب و به دانشگاه شهید چمران اهواز معرفی تا از میان تمامی دستگاه های اجرایی استان در هر یک از پنج محور یاد شده نفرات منتخب معرفی شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار