چهارمین نشست شورای هماهنگی و سیاست گذاری دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در خوزستان، چهارشنبه 22 دی، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد
کد خبر: ۳۶۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 16 January 2017
این نشست با هدف معرفی بیشتر وظایف و مسئولیت های اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان و هماهنگی بهتر دستگاه های استانی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای برگزاری باشکوه و اجرای برنامه های منسجم و مشترک این دستگاه ها در ایام الله دهه فجر، برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان در این نشست ضمن تشکر از حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه ها، گفت: این گونه نشست ها برای هماهنگی بیشتر و هم افزایی روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی استان مفید است.

وی گفت: افراد در حوزه روابط عمومی که حوزه ای بسیار حساس است، باید ویژگی های هنرمندانه در خود داشته باشند که علاوه بر انجام وظایف اداری، به عنوان نیروی فکری و خلاق در کنار مدیران ایفای نقش کنند.

کورش منجزی اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای هماهنگی و سیاست گذاری دستگاه های استانی زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی این است که این دستگاه ها، علاوه بر تشکیلات ستادی و مالی که هر کدام از دستگاه های متبوع دارند، بتوانند حرف واحد و جهت گیری مشترکی را به عنوان وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان داشته باشند.

کورش منجزی افزود: این شورا به عنوان یک مجموعه و نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان ها، برای اینکه جوابگوی نهادهای نظارتی و مقام های ارشد استان و حتی وزات امور اقتصادی و دارایی باشد، تشکیل شده است و برای اینکه به وحدت برسند و با هم هماهنگ باشند، مسئولیت هماهنگی شورا از طرف شخص وزیر در استان ها، به عنوان نماینده وزیر، به مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هر استان سپرده شده است.

وی گفت: پس از تشکیل این شورا، خوشبختانه نشست های خوبی بین مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شده و نشست های مدیران در حل بخشی از مشکلات دستگاه های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی راهگشا بوده است. همچنین به تبع شورای مدیران، شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی نیز ایجاد شده تا دوستان از تجارب هم استفاده کنند .

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان اظهار امیدواری کرد: با تشکیل این شوراها در استان در مسیری قدم برداریم که بتوانیم در راستای مسئولیت ها وحدت و نمود خوبی داشته باشیم.

در ادامه این نشست، وظایف و اختیارات واحدهای اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان توسط محمد یاسین نقی ترابی، مسئول روابط عمومی این اداره کل، توضیح داده شد و حاضران به تبادل نظر و هماهنگی پیرامون برخی چالش های جاری واحدها و برنامه های دهه مبارک فجر از جمله برپایی نمایشگاه، شرکت مشترک در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و پذیرایی از مردم در راهپیمایی پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار