مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران؛
مهمترین اولویت این شرکت حفظ بازار و بروز رسانی دستگاه های حفاری با هدف پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور است
کد خبر: ۳۶۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 14 January 2017
ناصر قلی پور با بیان این مطلب، توضیح داد: این شرکت همانند سایر پیمانکاران صنعت نفت از طریق شرکت در مناقصه ها و اجرای پروژه های حفاری کسب درآمد می کند.

 وی افزود: شرکت ملی حفاری با داشتن 75 دکل خشکی و دریایی ، بیش از 60 درصد دکل های حفاری و 85 درصد بازار خدمات فنی و جانبی صنعت حفاری را در اختیار دارد و خدمات لازم را به شرکت های متقاضی در کشور ارائه می دهد.

 قلی پور با اشاره به توانمندی ها و تجارب ارزشمند فنی تخصصی متخصصان صنعت حفاری در کشور ، اظهار کرد: با صراحت می توان گفت بیشترین نیروهای شاغل در شرکت های دارنده دکل در ایران از میان کارکنان با تجربه و ماهر ملی حفاری بکارگیری شده اند و این شرکت اهتمام ویژه ای در جهت توسعه این صنعت راهبردی و رشد شرکت های بخش خصوصی در این عرصه دارد.

 وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری از شرکت های بالادستی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است، گفت: این شرکت نقش اساسی در تولید نفت و گاز و  پاسخگویی به نیاز های صنعت نفت کشور ایفا می کند.

 مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران به هدف گذاری این شرکت برای حضور فعالتر در پروژه های بین المللی و اجرای پروژه های حفاری از ابتدای کار تا رسیدن به مرحله تولید، افزود: همچنین صدور دانش فنی و خدمات جانبی صنعت حفاری از برنامه های این شرکت است.

 قلی پور تقویت ناوگان حفاری در خشکی و دریا، روز آمدی تجهیزات خدمات فنی و تخصصی،بکارگیری تکنولوژی های روزآمد، آموزش کارکنان با روش های نوین حفاری، ارائه دوره های آموزشی تخصصی نظیر کنترل فوران چاه های نفت و گاز به متخصصان و کارشناسان شرکت های داخلی و خارجی از شمار برنامه های این شرکت است که با همکاری مجموعه مدیریت های عملیاتی و ستادی شرکت در دست پیگیری و اجرا قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار