مقاله رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران حائز رتبه برتر گردید و در کتاب مقالات این کنفرانس به چاپ رسید.
کد خبر: ۳۶۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 14 January 2017
عنوان مقاله بهروز تقی محب "بررسی تأثیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در افزایش سرمایه اجتماعی کارکنان " است که از پایان نامه کارشناسی ارشد وی که با همین موضوع ارائه شده استخراج گردیده است.

این پژوهش که به بررسی شناخت رابطه بین روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و افزایش سرمایه اجتماعی کارکنان می پردازد، نشان می دهد که بین عملکرد روابط عمومی و مؤلفه های سرمایه اجتماعی که عبارتند از ایجاد اعتماد اجتماعی، میزان رضایتمندی، مشارکت اجتماعی و میزان آگاهی و حل تعارض بین کارکنان و مدیران رابطه مثبت 
و معنا داری وجود دارد و هر چه میزان کارایی و عملکرد روابط عمومی بیشتر باشد میزان سرمایه اجتماعی در کارکنان بیشتر می شود.

بهروز تقی محب رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و دارای 28 سابقه کار در صنعت نفت و مدرک فوق لیسانس جامعه شناسی است.

سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با شعار روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا توسط مؤسسه کارگزار روابط عمومی و با مشارکت دانشگاهها، سازمانها و نهادها و با حضور اساتید، پژوهشگران، مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی 19 دی ماه 1395 در تهران برگزار شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: شرکت کارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار