معاون شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: محور مسجدسلیمان – شهرکرد خوزستان را به استان چهارمحال بختیاری متصل می کند و از لحاظ گردشگری و حمل و نقل اهميت و ارزش بالایی دارد
کد خبر: ۳۶۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 14 January 2017
 محمدرضا كدخدازاده در آيين آغاز عمليات اجرايي جاده مسجدسليمان - بازفت اظهار كرد: از لحاظ گردشگری و توریستی با توجه به محیط بکری که در اين مسير وجود دارد احداث این محور از لحاظ جذب توریسم و گردشگر نیز بسیار ارزشمند خواهد بود. 

وي افزود: برای احداث قطعه نخست اين محور حدود ۱۰۰ هزار تن آسفالت در این پروژه پیش بینی شده است.

كدخدا زاده تصريح كرد: در این محور شیب طولی ۶ درجه کاهش يافته و شعاع قوس ها به ۲۵۰ متر افزایش پیدا کرده است. مدت زمان پیش بینی شده براي ساخت این پروژه ۳ سال است که امیدوارم برای مردم منطقه خیر و برکت به همراه داشته باشد.

معاون شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: کیفیت ساخت راه اولویت اصلی مان است و به هیچ وجه کیفیت را فدای زمان نخواهیم کرد.

همچنين در اين مراسم علی عسگر ظاهری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: این جاده یک جاده استراژیک بین خوزستان و چهارمحال بختیاری است  وجاده ای است که در جلوگيري از بروز خیلی از حوادث می تواند گره گشا باشد و مردم انتظار دارند علیرغم همه مشکلات به این مناطق محروم توجه بیشتری شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت راه برای توسعه و عمران مسجدسلیمان پروژه های خوبی را در این منطقه آغاز کرده است که این مهم آینده ای روشن را برای مردم منطقه نوید می دهد.

منبع: تابناک
برچسب ها: كدخدا زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار