مدیرعامل سازمان زیبا سازی از نصب تجهیزات ورزشی، ست های تندرستی و وسایل بازی جدید در پارک ها و بوستان های سطح منطقه 4 خبر داد
کد خبر: ۳۶۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 14 January 2017
این سازمان اقدام به برگزاری مناقصه وعقد قرارداد خرید تجهیزات ورزشی و 3 ست بیست تیکه ای تندرستی در حوزه شهرداری منطقه 4 نمود که پس از برگزاری تشریفات اداری پیمانکارمربوطه مشخص و در دستور کار سازمان قرار گرفت.

خلیل الهایی دراین خصوص  اظهار داشت: تجهیزات  پارکی و ست های ورزشی به منظور ارتقای سلامت شهروندان و ایجاد فضاهای سالم ورزشی و تفریحی و ایجاد نشاط و شادابی شهروندان و فضا سازی مناسب برای تفریح شهروندان عزیز تهیه و نصب می گردند.

وی با تأکید بر اینکه تجهیز، وجود فضاهای ورزشی حق طبیعی شهروندی محسوب می شود، یادآور شد: استفاده از تجهیزات ورزشی در پارکها رو به افزایش بوده و نصب تجهیزات مذکور تأثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد چرا که با استفاده از وسایل ورزشی سلامت جسم و روح خود را تضمین می نمایند .

مدیرعامل سازمان زیبا سازی ، در پایان با بیان این که نصب وسایل ورزشی در پارک ها گامی مؤثر برای توسعه ورزش شهروندی است، افزود: استفاده از وسایل ورزشی در پارکها سطح فعالیت فیزیکی شهروندان را بالا می برد و جامعه فعال جامعه سالم تری می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار