نظام خلاقيت و پيشنهادها شركت كارون با هدف شركت در سیزدهمین همايش و هفتمین جشنواره ملي نظام خلاقيت و پيشنهادها توسط تيم ارزيابان اين جشنواره ارزيابي شد
کد خبر: ۳۵۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 11 January 2017
مديرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز کارون در جلسه افتتاحيه این   ارزیابی، با اشاره به رويكرد مديريت مشاركتي در شركت كارون، گفت:  پايه هاي نظام پيشنهادهاي شركت نفت و گاز کارون به سال هاي اوليه تاسيس اين شركت برمي گردد و پس از توقفي سه ساله دبيرخانه اين نظام اواخر سال 92 فعاليت مجدد خود را به طور جدي آغاز نمود.  

مهندس محسن دهانزاده افزود: ما اعتقاد داريم با دريافت ايده ها، نظرات و پيشنهادهاي كاركنان مي توانيم مسائل را به نحو مطلوبتري مديريت نماييم. 

وي ادامه داد : يكي از مهمترين برنامه هاي شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اين راستا برگزاري دوره هاي تخصصي مرتبط با ترويج نظام پيشنهادها و مديريت مشاركتي بود كه تا كنون نتايج خوبي از اين حوزه به دست آمده است. 

مهندس دهانزاده، با اشاره به اينكه هدفگذاري ما براي سال 95، توجه ويژه جهت اجرای پيشنهادهاي مصوب مي باشد كه اين مهم خود مي تواند باعث ارتقاء انگيزه در كاركنان و تيم هاي QCC در ارائه   پیشنهاد باشد ، تعامل و تبادل تجربيات با ساير شركت ها و سازمان هاي فعال در حوزه نظام پيشنهادها را يكي از دلايل عملكرد موفق دبيرخانه نظام خلاقيت و پيشنهادهاي شركت كارون دانست.  

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز كارون گفت: پياده سازي مدل مديريت سبز و برگزاري دوره هاي آموزشي كارآفريني سازماني در سال هاي گذشته، تاثير خوبي در تغيير نگاه كاركنان به مديريت مشاركتي در سازمان داشته است. 

عبدالرحمان نساج دبير نظام خلاقيت و پيشنهادهای شرکت نفت و گاز کارون نیز با اعلام جاری سازی نرم افزار نظام خلاقيت و پيشنهادها تحت وب در سازمان گفت: با عنايت به سازماندهي به عمل آمده،    تيم هاي ارزياب اوليه و گروهای QCC در كل سازمان مشخص شده و  استفاده از نرم افزار انجام امور محوله به شکل کارشناسی وپیگیری وضعیت پیشنهادهای تغذیه شده به سیستم از طرف پیشنهاد دهنده را به میزان قابل توجهی تسهیل نموده است.

يادآور مي شود اين ارزيابي توسط دو تن از ارزيابان دبيرخانه سيزدهمين همايش و هفتمين جشنواره ملي نظام خلاقيت و پيشنهادها انجام شد و نتيجه آن 21 و 22 دي ماه سال جاری اعلام مي شود.

اين همايش و جشنواره با هدف شناسايي راهكارهاي اقتصاد مقاومتي در حوزه نظام پيشنهادها و شناسايي و ترويج تكنيك هاي نوين در عرصه توسعه فرهنگي نظام پيشنهادها در تهران توسط جهاد دانشگاهي برگزار مي شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار