سرای محله آل صافی در سه ماهه سوم سال جاری اقدام به برگزاری کلاسهای متعدد و کارگاههای مختلفی ویژه شهروندان در سنین مختلف نموده است
کد خبر: ۳۵۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 11 January 2017
در سه ماهه سوم سال جاری از ابتدای مهرماه در سرای محله کوی آل صافی کلاسهای مختلفی برای شهروندان در سنین مختلف برگزار شده است این کلاسها در رشته های متنوع بوده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است. مهدکودک و خانه استعداد یابی این سرای محله طی این سه ماه پذیرای 120 کودک بوده است .

 کلاسهای خیاطی (مقدمات و پیشرفته) ، نقاشی و طراحی ، تقویتی درسی ، ورزشی( ایروبیک و بدنسازی) ، چرم دوزی ، شمع سازی ، آشپزی سنتی و مدرن ، سفره آرایی ، هفت سین ، کارگاه سفالگری و چوب ، کارگاه NA از جمله کلاسهایی است که در این سرای محله برگزار شده است. کانون بانوان و همایش بهداشت نیز طی این مدت در این سرای محله برپا شده است. در این مدت 30 نفر نیز از کتابخانه این سرای محله استفاده نمودند.

همچنین جشنواره غذای سالم ویژه بانوان ، جشن کودکان مهد کودک ، جشن ولادت رسول اکرم ، جشن شب یلدا و برگزاری نمایشگاه ویژه محرم از دیگر برنامه هایی است که در سرای محله آل صافی انجام شده است. در زمینه بهداشتی نیز همایش های متنوعی به صورت کاملا رایگان ویژه شهروندان برگزار شده است از جمله آنها می توان به همایش ترافیکی و حوادث خانگی ، پیشگیری از اعتیاد ، تغذیه سالم و کارگاه مشکلات زناشویی اشاره نمود.

گفتنی است ، سرای محله آل صافی در محدوده منطقه هفت شهرداری بوده و یکی از مراکز فرهنگی فعال شهر اهواز است که روزانه پذیرای کودکان و خانواده های بسیاری است و در سه ماهه سوم سال از مهر ماه تا پایان آذر ماه صدها نفر ازخدمات آن بهره برده اند.

منبع: تابناک
برچسب ها: محله آل صافی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار