توسط اداره کل استاندارد استان خوزستان صورت پذیرفت؛
در 9 ماهه امسال تعداد یک هزار و 126 گواهی تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور جهت مناطق مختلف شهرداری شهرستان های استان خوزستان صادر شده است
کد خبر: ۳۵۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 09 January 2017
مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: در 9 ماهه امسال تعداد یک هزار و 126  گواهی تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور جهت مناطق مختلف شهرداری شهرستان های استان خوزستان صادر شده است. 

رضا دهدشتی زاده گفت: کارشناسان این اداره کل و همچنین شرکت های بازرسی کننده تائید صلاحیت شده تعداد دو هزار و 800 مورد بازرسی نظارتی از روند کار شرکت های نصاب آسانسور نیز انجام داده اند.

وی با بیان اینکه ساختمان­های دارای آسانسور فقط در صورت اخذ گواهی­نامه ایمنی آسانسور پایان کار دریافت می­ کنند از شهروندان، مالکان، مهندسان و انبوه سازان درخواست کرد به منظور رعایت الزامات فنی و تامین ایمنی تجهیزات نصب شده و پیشگیری از بروز اشکال در فرایند صدور پایان کار ساختمان، فقط با شرکت­های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور صادره از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انعقاد قرارداد نمایند.

دهدشتی زاده در انتها افزود: همشهریان محترم درصورت نارضایتی از کیفیت، عملکرد و یا ایمنی آسانسورهای نصب شده توسط شرکت­های مورد تایید، مراتب را به صورت کتبی به اداره کل استاندارد استان خوزستان منعکس و یا با سامانه 1517 تماس حاصل نمایند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار