توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت؛
در 9 ماهه اول سال 1395 تعداد 27 هزار و 391 نمونه در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی، صوتی و تصویری، صنایع غذایی و کشاورزی، شیمیایی، مصالح ساختمانی، مکانیک و فلزشناسی، برق و الکترونیک، نساجی و سلولزی و.... توسط کارشناسان این اداره کل و شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده اخذ شده است که آزمون های مختلفی بر روی آن ها انجام می شود
کد خبر: ۳۵۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 09 January 2017
کارشناس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در 9 ماهه اول سال 1395 تعداد 27 هزار و 391 نمونه در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی، صوتی و تصویری، صنایع غذایی و کشاورزی، شیمیایی، مصالح ساختمانی، مکانیک و فلزشناسی، برق و الکترونیک، نساجی و سلولزی و.... توسط کارشناسان این اداره کل و شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده اخذ شده است که آزمون های مختلفی بر روی آن ها انجام می شود.

علی رکابی زاده گفت: 176 هزار و 118 آزمون بر روی نمونه های فوق انجام شده است. که بر اساس نتایج آزمون اعلام شده، 26 هزار و 173 نمونه با استانداردهای ملی مربوطه مطابقت داشته و 1 هزار و 218 نمونه نیز مردود و مغایر با استانداردهای ملی مربوطه اعلام شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت با توجه به نیاز جامعه به اندازه گیری های درست و جهت اطمینان از سلامت ابزار آزمایشگاهی، تعیین میزان خطا و تنظیم وسایل در مقایسه با استانداردهای ملی مربوطه، تعداد 767 مورد کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی نیز بر اساس استانداردهای ملی مربوطه توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: علی رکابی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار